אא

פרסום ראשון: בשל מחלוקת עם האוצר - ישראייר תצמצם את הטיסות לאילת ״למינימום ההכרחי״

חברת התעופה הישראלית הודיעה לראש העיר אילת כי בעקבות התנגדות האוצר לתת כיסוי ביטוחי למטוסים בחכירה רטובה, היא תאלץ לצמצם את פעילותה הפנים ארצית

צילום: ישראייר צילום: ישראייר

 "ישראייר מתעתדת לצמצם את הטיסות לאילת למינימום ההכרחי". כך הודיע אמש (שלישי 13.3.24) אורי סירקיס, מנכ"ל חברת  התעופה, לאלי לנקרי, ראש עיריית אילת.

הסיבה לצמצום היא התנגדות האוצר לתת כיסוי ביטוחי למטוסים חכורים בחכירה רטובה המופעלים בקוד החברות הישראליות.

בשיחה עם פספורטניוז אמר סירקיס: "האוצר לא מוכן לתת ערבות מדינה למטוסים, רק אם הם צבועים כחול-לבן. לא מעניין אותם שאנחנו מפעילים אותם בחכירה רטובה תחת הקוד של החברה. לכן כבר בפסח אנחנו מתכוונים למצמצם לגמרי את הטיסות לאילת".

עוד מזהיר סירקיס: "ללא כיסוי ביטחתי, היצע המושבים בקיץ הקרוב ביעדי הנופש צפוי לקטון ב-50%".

"צמיחה של 18% בינואר"

סירקיס כתב השבוע לעובדי החברה על גידול בפעילות ישראייר: "סיימנו את ינואר בצמיחה של 18% בהשוואה לינואר בשנה שעברה, ואנחנו בקצב צמיחה דומה, לפי שעה, גם בחודש פברואר".

עוד הוסיף במכתבו כי "על אף העובדה שהחברה מפעילה כעת רק ארבעה מטוסים, בהשוואה לשמונה בתקופה המקבילה אשתקד (2 בתחזוקה כבדה העתידה להסתיים לקראת פסח, וללא מטוסים חכורים בחכירה רטובה), אנחנו מצפים להטיס יותר נוסעים החודש ולבצע יותר טיסות - ואנו מבצעים זאת כאשר כמחצית מהטייסים במילואים והודות לנחישות ול-DNA המאפיינים אותנו.

"את חודש ינואר סיימנו, במערך האיירבוס, עם כ-300 שעות יותר מבשנה שעברה, ואת חודש פברואר אנו מקווים לסיים עם כ 250 שעות יותר משנה שעברה". 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראיירטיסות לאילתאילתתנועת נוסעים לאילת

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: