אא

בגודל של כ-2.5 קמ״ר: אמריקן אקספרס משיקה את הטרקלין הגדול ביותר של הרשת בארה״ב

היום (14 בפברואר), ייפתח טרקלין Centurion של החברה בנמל התעופה הבינלאומי באטלנטה, שיהיה הגדול ביותר ברשת הלאונג׳ים של AMEX. כל הפרטים והתמונות

קרדיט: AMERICAN EXPRESS קרדיט: AMERICAN EXPRESS

אמריקן אקספרס מציגה את טרקלין Centurion הגדול ביותר של החברה, שייפתח היום (ד׳, 14 בפברואר) בנמל התעופה הבינלאומי באטלנטה (הארטספילד-ג'קסון).

בשטח של כמעט כ-2.5 קמ״ר (26000 Square Feet), הטרקלין יהיה לגדול ביותר של הרשת. הטרקלין יכלול בין היתר תפריט מיוחד של שפית מאטלנטה, אזורי ישיבה ורגיעה רבים ובר וויסקי מותאם אישית עם קוקטיילים ייחודיים.

עיצוב בסגנון ״העיר שביער״

עיצוב הטרקלין מושפע משמה של אטלנטה כ-"העיר שביער" ומשפע העצים שלה. אזור הישיבה הראשי כולל עץ זית בן 50 שנה ופסל אור מותאם בגודל 3,850 רגל מרובע המייצג חופה של יער, ויוצר מרחב מרגיע עבור חברי הכרטיס להירגע לפני הטיסות שלהם. בנוסף, המבקרים יכולים ליהנות ממספר מרפסות חיצוניות, לראשונה עבור הרשת.

הטרקלין מכיל יצירות אמנות רבות שהוכנו ע״י אמנים מקומיים, כמו גם ציור קיר ענק של צורות מופשטות דמויי עלים, שנמתח מפינת האוכל הפנימית ועד למרפסת החיצונית.

קרדיט: AMERICAN EXPRESSקרדיט: AMERICAN EXPRESS

מטבח של שפית מקומית ודיילת לשעבר

השפית דבורה ואנטריס, הבעלים של מס׳ מסעדות מקומיות באטלנטה, תהיה האחראית על האוכל בטרקלין. תוך שימוש בטעמים וטכניקות שגילתה כדיילת לשעבר, התפריט יכיל מגוון רחב של מנות ויכלול גם אפשרויות טבעונית וללא גלוטן. השפית התייחסה לפתיחה בהתרגשות וציינה כי "אטלנטה הפכה לכור היתוך מעניין של תרבויות ומטבחים. אני נרגשת לשתף פעולה עם אמריקן אקספרס כדי להביא אוכל שחוגג את המסורות הללו, יחד עם המרכיבים הטובים ביותר. נסיעות היוו השראה לגישה שלי כשפית, וכעת אוכל לחלוק את החזון היצירתי שלי לאוכל ואירוח עם מטיילים מכל העולם".

בר הוויסקי הראשון של רשת Centurion

האורחים יוכלו ליהנות מלמעלה מ-20 למעלה סוגי וויסקי אמריקאיים, ומתפריט הקוקטיילים שכולל חמישה קוקטיילים מיוחדים בשילוב וויסקי.  הטרקלין כולל גם בר ראשי מצויד במלואו עם 10 יינות שנבחרו באופן ידני על ידי סומלייה ומנהל היין של הטרקלין, תפריט קוקטיילים מקומי הכולל אפשרויות ללא אלכוהול, ומשקאות ייחודיים של Centurion Lounge.

קרדיט: AMERICAN EXPRESSקרדיט: AMERICAN EXPRESS

אודרי הנדלי, נשיאת American Express Travel: "טרקלין Centurion החדש בנמל התעופה הבינלאומי הארטספילד-ג'קסון אטלנטה ישרת את המטיילים באחד משדות התעופה שחברי הכרטיס שלנו מבקרים בהם הכי הרבה. הוא כולל שירותים שאנו יודעים שמטיילים נהנים מהם, כמו טרסות חיצוניות, והרבה מקום להירגע, יחד עם נגיעות מקומיות המושרות בכל התפריטים והעיצוב, שהאורחים יזכרו הרבה אחרי הטיול שלהם."

בטרקלין תמצאו גם עמדות עבודה, תאי טלפון ייעודיים, שירותים, סוויטות, מקלחות יוקרתיות, מספר פינות ישיבה וגישה לאינטרנט אלחוטי מהיר חינם. הטרקלין ממוקם ב-Concourse E בסמוך לשער E11.

לקריאה על טרקליני עסקים נוספים שווים במיוחד של חברות התעופה: הקליקו כאן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אטלנטהאמריקן אקספרס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: