אא

מצפצף על החוק: נתפס נוהג בפעם הרביעית עם פסילת רישיון

על אף פסילת רישיון, המשיך לנהוג בניגוד לחוק וכשנעצר התחזה לאדם אחר בניסיון להתל במערכת אכיפת היום (ד') הוגש נגדו כתב אישום

 צילום: דוברות המשטרה צילום: דוברות המשטרה

בלשי יחידת התנועה המרכזית של מחוז ירושלים עצרו אמש (ג') תושב מזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייו, שניסה להתל בגורמי האכיפה.

הבוקר (ד'), יחידת תביעות תעבורה ירושלים של המשטרה, הגישה נגדו כתב אישום בבית המשפט לתעבורה בעיר.

על פי ממצאי החקירה ועובדות כתב האישום שהוגש כאמור היום לבימ"ש, הנאשם התחמק פעם אחר פעם להתייצב לחקירה ביחידת התנועה בירושלים בשל חשד כי נוהג במהלך תקופת פסילת רישיון נהיגתו שהושתה על ידי בית משפט, התחזה לאחר במהלך בדיקתו וחקירתו על ידי השוטרים ורישיון רכבו נתפס על ידי המשטרה בעקבות שינויים ושיפורים שנעשו על ידו לאחרונה והיוו מטרד ותבהלה בקרב הציבור.

בתאריך 15.11.23 בשעות הצהריים לערך, נהג הנאשם ברכבו בשכונת סילוואן שבמזרח העיר ירושלים, על אף שבאותה עת עמדה לחובתו תקופת פסילת רישיון נהיגה לאחר שנתפס נוהג בפעם הרביעית בגין אותה עבירה ובנוסף, הפר הנאשם הוראה חוקית בכך שהיה אמור לשהות במעצר בית מלא בביתו ובפיקוח בן משפחה. 

כמו כן, מדובר ברכב בו בוצעו שינויים ושיפורים שלא כדין במערכת הפליטה של הרכב לרבות, הסרת ממיר קטליטי ושיפור מערכת הפליטה בסעפת והוספת ריתוכים. שינויים ושיפורים אלו גורמים בין היתר סבל רב לתושבי העיר ירושלים כתוצאה מקולות בדמות ירי וחריקות צמיגים הבוקעים מהרכב. בבדיקת הרכב על ידי שוטר בוחן רכב, נמצאו ליקויים ושינויים נוספים שבוצעו ברכב בניגוד לחוק, לרבות הנמכת הרכב ללא היתר, שינוי קפיצים בולמים, שינוי במערכת התאורה החיצונית של הרכב, תקלה במערכת היגוי הרכב, צמיגים לא תקינים ועוד.

 צילום: דוברות המשטרה צילום: דוברות המשטרה

כשנעצר רכבו לבדיקת שוטרים ובמהלך חקירתו במשטרה באותו המועד, התחזה הנאשם לאחר ובכך הכשיל את השוטרים בביצוע תפקידם. בחלוף זמן ובמסגרת חקירת המשטרה, התייצב אותו אדם אליו נחזה הנאשם ביחידת התנועה וטען לחפותו. בדיקה מעמיקה שנערכה העלתה כי בפועל נהג ברכב הנאשם ונעשו פעולות לאיתורו, עד שאמש נעצר כאמור. הוא הועבר לחקירה ביחידת התנועה שבסיומה נכלא והבוקר, בהליך מהיר, הגישה יחידת תביעות תעבורה ירושלים את כתב האישום נגדו לבימ"ש תעבורה בעיר בגין עבירות- נהיגה בזמן פסילה של בית משפט, התחזות כאדם אחר במטרה להונות, הפרת הוראה חוקית, רכב נמצא במצב העלול לסכן עוברי דרך, רכב שמבנהו ציודו אביזריו שלא לפי התקנות, רכב המשמיע רעש בלתי רגיל עקב ליקוי, נהיגה ללא ביטוח ועוד עבירות נוספות.

קצינת חקירות יחידת התנועה המרכזית במחוז ירושלים, פקד ליאן קמינסקי: "מדובר בנהג צעיר שהקל ראש פעם אחר פעם בחומרת מעשיו תוך אי ציות להוראות החוק והחלטות בית משפט שניתנו לגביו בשל עבירות תעבורה חמורות שביצע. הגדיל לעשות הנאשם, בבדיקתו על ידי שוטרי התנועה התחזה לאחר במטרה להכשיל את תפקידם ובמטרה לחמוק מהחוק. בסופו של יום, סופו של כל עבריין להיתפס וזאת לא רק סיסמה. אמש נעצר הנאשם והובא לחקירה ביחידתנו, בסיומה נכלא מאחורי סורג ובריח וכבר במהלך היום, הגישה יחידת תביעות תעבורה ירושלים כתב אישום מפורט ורווי סעיפי אישום בגין מעשיו של הנאשם. נמשיך לפעול כל העת נגד נהגים עוברי חוק המסכנים את שלום הציבור ומשתמשי הדרך ונפעל למיצוי דין עמם בהתאם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: משטרת ישראל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: