אא

המבצע של ג'נסיס: משלמים דמי רישום ומשריינים חופשת קיץ ביוון וקפריסין

חברת התיירות מציעה לשריין חופשה באמצעות תשלום דמי רישום מראש של 45 דולר לאדם ואת התשלום על החופשה עצמה לשלם 30 יום לפני היציאה. סמנכ"לית ג'נסיס: "נותנים ללקוחות שקט נפשי"

רודוס, יוון. צילום: 123rf רודוס, יוון. צילום: 123rf

חברת התיירות ג'נסיס יוצאת במבצע לחופשת אביב-קיץ: משלמים דמי רישום בגובה של 45 דולר לאדם ומשריינים חופשת קיץ ביעדי הנופש ביוון (רודוס וכריתים) וקפריסין (איה נאפה, פרוטארס ופאפוס) ואת יתרת התשלום, משלמים 30 יום לפני היציאה לחופשה. דמי הרישום לא יוחזרו ללקוח במידה וזה החליט לבטל את החופשה.

המבצע מתייחס ליציאות החל מ-1 באפריל ועד 31 באוגוסט 2024 לחבילות נופש של 3 ועד 7 לילות בהתאם לזמינות המלונות והחדרים.

בחברה מסבירים כי דמי הרישום נועדו להעניק ללקוחות את הביטחון שאם יחליטו לבטל את החופשה, הכסף, למעט דמי הרישום כאמור, נשאר אצלם ללא צורך בהמתנה עד לביצוע החזר כספי. עוד נמסר כי ניתן לבטל את החופשה עד 30 יום לפני היציאה ללא דמי ביטול אך כאמור ללא החזר של דמי הרישום.

רוית שרף דגן, סמנכל"ית ג'נסיס: "לאור המצב, לקוחות חוששים מה יקרה לכספם במידה וירצו לבטל, אז אנחנו מעניקים להם שקט נפשי. בנוסף, היתרון הגדול הוא שלקוחות יוכלו לשריין כבר היום את המלונות המועדפים עליהם ולא לחכות לרגע האחרון ולקוות כי המלון פנוי או להתפשר על רמת המלון. אנחנו מציעים ללקוחות שלנו את ההצעה הטובה וההוגנת ביותר שיש".

עוד לדבריה, במסגרת המבצע החברה בחרה מספר מלונות מבוקשים הכוללים פארקי מים אירוח על בסיס הכל כלול האהובים על הקהל הישראלי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ג'נסיס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: