אא

בואינג תקים את המטה המזרח התיכוני שלה בריאד, בירת ערב הסעודית

ערב הסעודית מתכוונת להשקיע סכומי עתק של מאות מיליוני דולרים מהמגזר הציבורי והפרטי באסטרטגיית התעופה שלה ובחברת התעופה הלאומית החדשה Riyadh Air, שתצא לדרך בשנה הבאה

ריאד, ערב הסעודית. צילום: Shutterstock ריאד, ערב הסעודית. צילום: Shutterstock

ערב הסעודית בדרך להשיק את Riyadh Air ב-2025, שתהיה מגובה על ידי קרן השקעות ציבורית בשווי 800 מיליארד דולר, הכוללת הזמנה גדולה יותר של מטוסי בואינג.

יצרנית המטוסים, בואינג, הגישה בקשה רשמית לקבל רישיון להקים בריאד, בירת ערב הסעודית, את מטה המזרח התיכון שלה, ונשיא בואינג לסעודיה, אסד אלג'ומואי, אישר כי החברה הגישה את הבקשה ועובדת עם משרד ההשקעות לאישור הבקשה.

השבוע חתמה היחידה הסעודית של בואינג על הסכם עם Bahri Logistics של הממלכה, חברת הספנות הלאומית של ערב הסעודית, כדי לחזק את פעילות שרשרת האספקה שלה ולהגביר את תמיכתה בשירותים ובמוצרים הקשורים לביטחון.

לאחר עסקה של מיליארדי דולרים, כשחברות התעופה הלאומיות במדינה ('ערבייה' ו'ריאד אייר' החדשה) הודיעו על כוונתן לרכוש עד 121 מטוסי דרימליינר, ההזמנה המסחרית הגדולה ביותר בשוויה בתולדות בואינג, המתכוונת להרחיב את פעילותה בערב הסעודית.

עפ"י החזון הלאומי, ערב הסעודית מתכוונת להשקיע 100 מיליארד דולר מהמגזר הציבורי והפרטי עד שנת 2030 באסטרטגיית התעופה האזרחית שלה. בניית שדות תעופה חדשים, שירותי קרקע מתקדמים וחיזוק משמעותי בתעבורה האווירית מכוונים בסופו של דבר ל-150 מיליון מבקרים בינלאומיים במדינה עד 2030.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ערב הסעודיתריאד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: