אא

איבריה אקספרס תחדש טיסותיה לישראל החל מה-1 באפריל

חברת הלואו קוסט הספרדית, שהיא חלק מקבוצת איבריה, תחדש בהדרגה את הקו שלה בין מדריד לת"א, בתחילה בארבע תדירויות שבועיות, שככל הנראה יגדלו במהלך עונת הקיץ, בהתאם לרמות הביקוש

Iberia Express. צילום: Shutterstock Iberia Express. צילום: Shutterstock

לאחר כארבעה חודשים שלא טסה לישראל בשל המלחמה, איבריה אקספרס, חברת הלואו קוסט הספרדית, תחדש בהדרגה את הקו שלה בין מדריד לת"א החל מה-1 באפריל, בתחילה בארבע תדירויות שבועיות, שככל הנראה יגדלו במהלך עונת הקיץ, בהתאם לרמות הביקוש.

הקו מדריד-ת"א יכלול בתחילה ארבע טיסות שבועיות בימי שני, רביעי, שבת וראשון. זמני ההמראה של טיסות ישירות אלו הן, מנמל התעופה של מדריד, בשעה 11:40, ומנתב"ג בשעה 18:35.

לוח זמנים זה מאפשר לחברת התעופה למקסם את הקישורים בין מדריד לצפון אמריקה ואמריקה הלטינית, בנוסף לתנועה המקומית.

חברת התעופה תפעיל את הקו עם מטוסי A321 Neo, הצי המתקדם והבר-קיימא שלה, עם קיבולת של 232 נוסעים, במחלקת עסקים ובמחלקת תיירים. מטוסים אלו מצוידים במנועים חדשים המאפשרים הפחתה של 18 אחוז בפליטת CO2, ושקטים יותר ב-50 אחוז.

ה-A321neo העדכני ביותר שאיבריה אקספרס שילבה בצי שלה מצוידים בתא הנוסעים AirSpace של איירבוס, שהוא גדול יותר ובעל מקום כפול למטען, מה שמאפשר נוחות רבה יותר ללקוחות.

איבריה אקספרס היא חלק מקבוצת איבריה, לדברי החברה היא חברת הלואו קוסט המובילה בנמל התעופה של מדריד וגם בקווים לאיים הקנריים והאיים הבלאריים. כמו כן, היא מציעה קווים לטווח קצר ובינוני, הן כדי להזין את הרשת למרחקים ארוכים של איבריה והן כדי להתחרות ביעילות בגזרת חברות התעופה הזולות.

החברה מפעילה צי יעיל של 25 מטוסים ופיתחה מודל עסקי היברידי הכולל טיסות המשך ושירות עסקים בכל מטוסיה.

כזכור, בשבוע שעבר פורסם לראשונה בפספורטניוז כי בריטיש איירווייז שחברה בקבוצת התעופה של איבריה, תחדש אף היא את טיסותיה לישראל ב-1 באפריל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איבריה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: