אא

מתרחבת באירופה: פליי דובאי מוסיפה יעדים חדשים

חברת התעופה האמירתית מוסיפה ללוח טיסותיה 4 יעדים חדשים אליהם תטוס: בשוויץ, לטביה, אסטוניה וליטא. התוספת החדשה מגדילה את הרשת של החברה באירופה ל-43 יעדים ב-21 מדינות

באזל. צילום: Shutterstock באזל. צילום: Shutterstock

פליי דובאי (Fly Dubai) מרחיבה פעילות אירופה ומוסיפה יעדים חדשים.

חברת התעופה האמירתית שבסיסה בדובאי, חושפת היום (ה׳) ארבעה יעדים חדשים באירופה אליהם תטוס: באזל (שוויץ), ריגה (לטביה), טאלין (אסטוניה) ווילנה (ליטא).

החברה תהיה לחברה הלאומית הראשונה של איחוד האמירויות שמפעילה טיסות ישירות ליעדים אלה, כאשר התוספת של הקווים החדשים מגדילה את הרשת של החברה באירופה ל-43 יעדים ב-21 מדינות. הטיסות ימריאו מנמל התעופה הבינלאומי של דובאי.

הקו לבאזל יתחיל לפעול ב-2 באוגוסט, הקו לריגה ב-11 באוקטובר והקווים לטאלין ולוילנה ב-12 באוקטובר.

גייט אל גייל, מנכ״ל פליי דובאי: "גאים לראות את הרשת שלנו גדלה עם השקות הקווים החדשים. יצרנו רשת מגוונת של 126 יעדים, של-60% מהם היו בעבר חיבורים מוגבלים מאוד או ללא קשרים לדובאי. השירותים החדשים שלנו לאזור הבלטי ולבאזל יאפשרו ליותר אנשים לנסוע בנוחות דרך מרכז התעופה של דובאי, בין אם הם מבקרים בדובאי או מתחברים בנוחות לרשת flydubai או רחוק יותר עם שותפת הקוד שיתוף שלנו Emirates״.

ג'יהון אפנדי, סגן נשיא בכיר, תפעול מסחרי ומסחר אלקטרוני בפליי דובאי: ״אירופה היא שוק חשוב עבור החברה ואנו נשארים מחויבים להציע ליותר נוסעים שירות נוח ואמין עם שירות מעולה על הסיפון. עם התוספת של באזל, ריגה, טאלין ווילנה, אנו מצפים לקבל יותר מטיילים מאירופה לדובאי והלאה לנקודות אחרות ברשת שלנו, כולל מלזיה, האיים המלדיביים, מומבסה, סרי לנקה, תאילנד וזנזיבר".

נזכיר כי בימים אלו, פליי דובאי פועלת בישראל בתדירות שגרתית, על אף המלחמה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פליי דובאיFLY DUBAIנמל התעופה הבינלאומי של דובאי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: