אא

מהודו באהבה: שגרירות הודו בישראל וחברת ״מסע לצ׳אי״ באירוע קידום תיירותי

רז הלווינג, מדריך מקצועי המתמחה בהודו ובעלי חברת ״מסע לצ’אי״ הוביל את האורחים למסע מרתק בהודו, במדינות אוטר פרדש, הימאצ'ל פרדש, קראלה וגואה

צילום: שגרירות הודו צילום: שגרירות הודו

שגרירות הודו בשיתוף חברת ״מסע לצ’אי״, המתמחה בארגון טיולים להודו, קיימה השבוע אירוע קידום תיירותי תחת הכותרת "מהודו באהבה" במרכז התרבות של הודו בתל אביב.

באירוע נכחו חובבי הודו ותיירות שהתגעגעו למסעות בתת היבשת המרתקת.

רז הלווינג, מדריך מקצועי המתמחה בהודו ובעלי חברת ״מסע לצ’אי״ הוביל את האורחים למסע מרתק בהודו, במדינות אוטר פרדש, הימאצ'ל פרדש, קראלה וגואה.

בין הפנינות התיירותיות הנוספות שנסקרו באירוע היו: רישיקש, מנאלי, ראנאסי ולוקנאו.

האירוע לווה במוזיקה חיה עם נעימות נוסטלגיה על טהרת קינוחים הודים.

צילום: שגרירות הודוצילום: שגרירות הודו

רז הלווינג: "הודו היא עולם ומלואו. מבחינה תיירותית ישנם כל כך הרבה אפשרויות החל מהודו הקלאסית, טיולים לדרום הודו ובכללם קרלה שנקראת God's Own Country עקב יופיה הייחודי וגואה שהינה גן עדן תיירותי בפני עצמו. צפון הודו עם אתרי טבע מרהיבים דרך רכסי הרים אדירים עמקים ירוקים ונהרות, כפרים ועיירות ייחודיות, ההימלאיה ההודית, דרמסאלה, מנאלי ועמק פארווטי.  למי שמעוניין בחופשה רגועה של בטן גב ישנם איים שקטים עם מים בצבע טורקיז וחולות לבנים כמו המלדיביים אבל בחצי מחיר: איי אנדמן המופלאים שיציעו לתיירים חופשה מושלמת".

ענת ננר המנהלת המסחרית בחברת OPEN-SKY, המייצגת את חברת התעופה אייר אינדיה בישראל, אשר הודיעה לאחרונה על חידוש הטיסות הישירות של החברה ההודית בקו בין תל אביב לדלהי החל מה-3 במרץ 2024, הוסיפה וציינה כי אייר אינדיה מאפשרת לכל נוסע לשאת 2 מזוודות גדולות במשקל של 23 ק"ג כל אחת, וכי בחלק ניכר של טיסות הפנים בהודו אין עליהן תוספת תשלום.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הודו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: