אא

פתחו יומנים: תערוכת התיירות הגדולה בעולם - 2024 ITB Berlin – תתקיים בין ה-5 ל-7 במרץ

התערוכה של השנה תשים דגש גדול במיוחד על טכנולוגיית הנסיעות תחת הכותרת: "קחו את טכנולוגיית הנסיעות לשלב הבא. ביחד"

 צילום: פספורטניוז צילום: פספורטניוז

ITB Berlin 2024, תערוכת הנסיעות B2B הגדולה בעולם, צפויה לעצב מחדש היבטים מרכזיים בתעשיית הנסיעות והאירוח בין ה-5 ל-7 במרץ באמצעות הצגת חידושים ומגמות בעתיד הנסיעות.

התערוכה של ITB ברלין השנה מבטיחה דגש גדול על טכנולוגיית הנסיעות תחת הכותרת "קחו את טכנולוגיית הנסיעות לשלב הבא. ביחד", כשהמגמה לסמן ציון דרך משמעותי עבור אנשי מקצוע ברחבי העולם לחקור פתרונות פורצי דרך בתחום הנסיעות B2B.

תעשיית הנסיעות והאירוח, הדינמית והמתפתחת במהירות, ממשיכה לשגשג בשינוי ובחדשנות. ITB Berlin 2024 תקדיש 5 אולמות באופן בלעדי אך ורק לטכנולוגיית הנסיעות, מתוך המחויבות של התערוכה לטפח חדשנות ושיתוף פעולה בין חברות שונות, החל מענקיות תעשייה מבוססות כמו Amadeus ו-Sabre ועד לחברות סטארט-אפ מתפתחות שמעצבות את עתיד הנסיעות.

המשתתפים ב-ITB Berlin 2024 יוכלו לצפות בשורה מרשימה של פאנלים, נאומים מרכזיים והרצאות ב-eTravel Stage הפופולרי, שידגישו את הטרנדים האחרונים והרעיונות העתידניים. כמו כן, Travel Tech Café ו-Travel Lounge יציעו חללים לחובבי טכנולוגיה להתחבר ולשתף תובנות.

עם יותר מ-24,000 משתתפים, ועידת ITB ברלין 2024 תתקיים במקביל לתערוכת הסחר, בהשתתפות דוברים מובילים, שיתעמקו באתגרים הנוכחיים והעתידיים של התעשייה.

במסגרת ההתפתחות המהירה של תעשיית הנסיעות B2B, אירועי נטוורקינג יהוו פלטפורמה מרכזית ליצירת שותפויות חיוניות והבנת המגמות האחרונות. בנוסף, אסטרטגיות קיימות והתאמה לשינויים נותרו אתגרים מרכזיים, המדגישים את הצורך בחדשנות מתמשכת וביכולת הסתגלות בסביבה הדינמית של מגזר הנסיעות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ITB berlin

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: