אא

30 קווים ובסיס חדש בהשקעה של 100 מיליון דולר: ריינאייר מסתערת על ״השפיץ של המגף״

חברת הלואו קוסט האירית מציגה פעולות שיא בקלבריה איטליה, עם השקת בסיס חדש ב-REGGIO CALABRIA בעלות של כ-100 מיליון דולר, הוספת מטוס, 10 קווים חדשים ולמעלה מ-200 משרות חדשות לאזור קלבריה בקיץ 24

קלבריה, צילום: Shutterstock קלבריה, צילום: Shutterstock

ריינאייר, הכריזה על שיא בפעילות בקלבריה שבדרום מערב איטליה לקיץ 24.

הרחבת הפעילות כוללת השקת בסיס חדש בהשקעה של למעלה מ-100 מיליון דולר ברג'יו קלבריה ו-10 קווים חדשים בכל 3 שדות תעופה קלבריה (למזיה, קרוטונה ורג'יו) לקיץ 2024.

״התרחבות גדולה זו בקלבריה מסמנת את תחילתה של אסטרטגיית צמיחה ארוכת טווח שסוכמה עם הנשיא אוצ'יוטו כדי למקם את קלבריה כיעד מוביל באירופה, להגביר את התיירות הנכנסת והקישוריות ברחבי האזור״, מציינים בריינאייר.

השקת בסיס חדש ברג'יו קלבריה תחזק את נוכחותה של ריינאייר בקלבריה ותיצור עד 200 מקומות עבודה חדשים (כולל משרות בשכר טוב לטייסים, דיילות ומהנדסים) יחד עם השקעה משמעותית של 100 מיליון דולר במטוסים חדשים.

יתר על כן, ריינאייר תמשיך להרחיב את פעילוה בבסיסה בלמזיה- Lamezia עם קו חדש לוולנסיה (18 בסך הכל) ולמעלה מ-180 טיסות שבועיות. בבסיס נוסף בקלבריה -קרוטונה, תוסיף קו חדש לטורינו (4 סה"כ) ותפעיל למעלה מ-30 טיסות שבועיות.

צילום: Shutterstock קלבריה. צילום: Shutterstock קלבריה.

ריינאייר. צילום: shutterstockריינאייר. צילום: shutterstock

טיסת קיץ 24 של Ryanair לקלבריה תציע:

2 מטוסים הפועלים קבוע מהבסיס החדש  (200 מיליון דולר) - אחד חדש ברג'יו קלבריה ואחד בלמזיה.
10 קווים חדשים - 8 מרג'יו לברצלונה, ברלין, בולוניה, מנצ'סטר, מרסיי, טירנה, טורינו, ונציה / 1 מלמזיה לוולנסיה / 1 מקרוטונה לטורינו.
30 קווים בסך הכל (8 ברג'יו / 18 בלמזיה / 4 בקרוטונה)
בקלבריה התנועה גדלה ביותר מ-20% עד ל-1.3 מיליון נוסעים ומייצרת לדברי החברה למעלה מ-1,200 משרות באזור.

מנכ"ל Ryanair, אדי ווילסון אמר: " שמחים להכריז על ההשקעה הגדולה הזו בקלבריה עם פתיחת בסיס חדש (בהשקעה של 100 מיליון דולר) ברג'יו קלבריה ו-10 קווים חדשים לקיץ 24'. בסך הכל, ריינאייר תרשום גידול בקיבולת של יותר מ-20% בפריסה על פני כל 3 שדות התעופה של קלבריה (Lamezia, Crotone ו-Reggio). התרחבות גדולה זו מסמנת את תחילתה של אסטרטגיה ארוכת טווח עם נשיא קלבריה אוצ'יוטו והאזור כדי למקם את קלבריה כיעד מוביל באירופה ולהגדיל את התיירות הנכנסת, הקישוריות והתעסוקה, תוך מתן תעריפים נמוכים לאזרחים/מבקרים.״

על קלבריה הוסיף ואמר מנכ״ל ריינאייר: ״היא יעד שמחכה להתגלות גם באיטליה וגם באירופה, וראויה ליותר קישוריות, יותר תיירות בכל ימות השנה ועוד מקומות עבודה שרק ריינאייר יכולה להציע. קלבריה תהנה כעת משגשוג בתיירות נכנסת הודות לצמיחה המרהיבה שמספקת ריינאייר, עם תעריפים תחרותיים וקישוריות רבה יותר למי שרוצה לבקר חברים וקרובי משפחה בחו"ל. בחו"ל או צריך לנסוע מסיבות עבודה או בריאות. בעוד אזורים ושדות תעופה איטלקיים בעלי חשיבה קדימה כמו קלבריה ממשיכים לנקוט בצעדים ראויים לשבח להגדלת התיירות והקישוריות, ממשלת איטליה חייבת לתמוך בכל האזורים ושדות התעופה האיטלקיים להגדלת התיירות והקישוריות על ידי הפחתת עלויות הגישה וביטול ההיטל העירוני הרגרסיבי/מס התיירות לעורר צמיחה נוספת בקיבולת ולהפחית את תעריפי הנוסעים. אם ממשלת איטליה תבטל את ההיטל העירוני, ריינאייר תגיב בהשקעה של 4 מיליארד דולר באיטליה, ותוסיף 40 מטוסים חדשים, 20 מיליון נוסעים נוספים בשנה ולמעלה מ-250 קווים חדשים״, הבטיח ווילסון. 

נשיא אזור קלבריה, רוברטו אוצ'יוטו, הכריז: "זה יום חשוב מאוד עבור קלבריה. התעניינות כה חזקה מצד ריינאייר, היא מקור לגאווה גדולה עבורנו, אך היא גם מייצגת אתגר חדש ומרגש. אני מודה הן למנכ"ל הקבוצה והן למנכ"ל אדי ווילסון, כאן ברג'יו קלבריה היום, ולכל צוות Ryanair על ההחלטה שלהם.״

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ריינאייראיטליה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: