אא

הכירו את קונדיטוריית הקונספט הירושלמית שעולה על הסטנדרט הפריזאי

בסמוך לשוק מחנה יהודה ובניצוחה של הקונדיטורית זוכת התוכנית ׳הקינוח המושלם׳ נמצאת קונדיטוריה ייחודית שלא מזכירה אף מקום אחר ומספקת בשורה קולינרית שלא נראתה בתחום שנים. קפצנו לבדוק

צילום: ניצן אביטל צילום: ניצן אביטל

בסמוך לשוק מחנה יהודה נמצאת קונדיטוריה ירושלמית שלא רואים בכל יום, אלא קונדיטוריית קונספט בניצוחה ובשמה של הקונדיטורית וזוכת התוכנית 'הקינוח המושלם' רחלי ור ניר.

זו לא עוד קונדיטוריה רגילה, אלא כפי שרחלי מגדירה זאת ״מסעדה של קרואסונים ומאפים״. המאפים עומדים בויטרינה כמו פסלים במוזיאון לתצוגה בלבד כשרק במבט חטוף, מתחילים להזיל ריר. אך הבשורה הקולינרית היא שהכל, אבל הכל נעשה טרי במקום ובהזמנה אישית, מרמת הממרחים, הריקוטה, מחיות אגוזים, הבצקים עצמם וכל פרט שתבחינו בו.

צילום: ניצן אביטלצילום: ניצן אביטל

הבשורה הקולינרית בעצם באה בטעמים יוצאי הדופן, בייחודיות של כל מאפה ובטריות של המנות. רק עם הזמנת מאפה המבוקש (שכל אחד מפתיע בפני עצמו), צוות הקונדיטוריה מתחיל לעמול, להכין ולזלף בהתאם, ממש כמו במסעדה. הקרואסון יוצא חם וקראנצ׳י מהתנור וממלאים אותו במוסים מורכבים וייחודיים שמכינים במקום ועוברים תהליך ארוך, זה בגזרת המתוקים.

צילום: ניצן אביטלצילום: ניצן אביטל

בגזרת המלוחים, לא תמצאו את מאפי העגבניות והמוצרלה הקלאסיים שתראו במאפיות סטנדרטיות, אלא תבשילים בבישול ארוך כמו כרוב מקורמל שמתבשל שעות ומונח על קרם למון גראס, סלרי ומסקרפונה או הומאז׳ לטעמים איטלקיים עם עגבניות קונפי בשמן זית שמקורמלות בתוספת קרם פרמז׳ן ובלסמי מצומצם בצ׳ילי וצימיצורי של עשבים ופלפלים שעוברים תהליך בישול דומה, והיד עוד נטויה.

צילום: ניצן אביטלצילום: ניצן אביטל

חשוב לקחת בחשבון שבסופי השבוע התורים ארוכים ולכן מומלץ לנסות להגיע באמצע שבוע, אבל גם אם יש תור, זה שווה את הזמן שלכם, כי זו חוויה מיוחדת שמרגישים בכל ביס וביס.

שעות הפתיחה:
ימים א' - ו' - 09:00-15:00

כתובת:
יפו 103, ירושלים

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט קולינרי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: