אא

עקב העברת פעילותה לטרמינל 3: Wizz Air תגבה תשלום נוסף מהנוסעים

חברת הלואו קוסט שתחדש טיסותיה לישראל החל מה-1 במרץ, לאחר כחמישה חודשים של הפסקה עקב המלחמה, תדרוש מנוסעיה תשלום חריג ונוסף לאור העובדה שנדרשה להעביר פעילותה מטרמינל 1 לטרמינל 3 ועלויות התפעול המוגדלות בהתאם

וויז אייר. צילום: שאטרסטוק וויז אייר. צילום: שאטרסטוק

לאחר שריינאייר ביטלה טיסותיה לישראל בשבוע שעבר עקב העברת פעילותה לטרמינל 3, עתה Wizz Air מודיעה כי תגבה תשלום נוסף וחריג מנוסעיה עקב העברת פעילותה מטרמינל 1 לטרמינל 3 ועלויות התפעול הנגזרות מהמעבר

חברת הלואו קוסט שתחדש טיסותיה לישראל לאחר כחמישה חודשים של הפסקה עקב המלחמה החל מה-1 במרץ, הודיעה כי לאור העובדה שתידרש להפעיל הטיסות מטרמינל 3 ולא מטרמינל 1 כפי שפעלה ערב המלחמה, תידרוש מהנוסעים באופן חריג בתשלום נוסף עקב ההעברה הכפויה של הפעילות ועמה העלויות הגבוהות שיידרשו בהתאם.

באתר החברה מצוין כי הזמנות שיבוצעו לאחר ה-16 בפברואר 2024 עבור טיסות היוצאות מנתב"ג יחויבו כאמור באופן חריג בתשלום נוסף.

נזכיר כי בשבוע שעבר ענקית הלואו קוסט ריינאייר הודיעה לאחר פחות משבועיים מחידוש טיסותיה לישראל כי היא תפסיק את טיסותיה החל מסוף החודש לאור המעבר שנכפה על פעילותה מטרמינל 1 לטרמינל 3 ועלויות התפעול המוגדלות בהתאם. וכך נמסר בתגובה לפניית פספורטניוז: "ריינאייר מחויבת להפעלת הקווים לת"א ומחכה לשובו לפעילות של טרמינל 1. נוסעים שטיסותיהם נפגעו קיבלו על כך הודעה. אנו מתנצלים על חוסר הנוחות".

עוד הוסיפה ריינאייר לפספורטניוז: "נשארים מחוייבים לטוס לתל אביב".

יצוין כי החברות מחויבות לשלם יותר על נחיתה בטרמינל 3, בשל השירות אותו הן מקבלות מנמל התעופה, לרבות חיבור בשרוולים אל הטרמינל ולא "Hard Stand" כפי שמסופק לחברות הלואו-קוסט בטרמינל 1.

עוד נזכיר כי Wizz Air תחדש טיסותיה כאמור ב-1 במרץ עם הפעלה של טיסות מישראל ל-6 יעדים ותפעיל לכל יעד 3 טיסות שבועיות. בין היעדים: לונדון, רומא, קרקוב, בודפשט, בוקרשט וסופיה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: וויז איירWIZZ AIR

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: