אא

‎רויאל קריביאן חושפת את הקרוזים המרתקים לעונת 2025-26

לקראת הקיץ והחורף, ייצאו קרוזים משבע ערים בארה"ב לחופשות בנות 5 עד 12 לילות. מה יוצע בהן? כל הפרטים על הקרוזים החלומיים

Odyssey of the Seas. צילום: רויאל קריביאן Odyssey of the Seas. צילום: רויאל קריביאן

ענקית הקרוזים רויאל קריביאן חשפה את סדרת הקרוזים המרתקים שלה לשנים 2025-2026.

לקראת הקיץ והחורף, ייצאו קרוזים משבע ערים בארה"ב בפלורידה, פורטו ריקו וטקסס לחופשות בנות 5 עד 12 לילות. 

החופשות לכל סוגי המשפחות וההרפתקנים כוללות את עונת החורף השנייה ברציפות של Odyssey of the Seas באזור ניו יורק וחופשות אואזיס קלאס למזרח ולמערב הקריביים עם Allure of the Seas מפורט לודרדייל, פלורידה, וגלווסטון, טקסס, כמו גם Symphony of the Seas מביון, ניו ג'רזי ומיאמי. בנוסף, מטיילים המחפשים יותר זמן בחוף הצפוני של האוקיינוס האטלנטי הציורי יכולים לבחור מבין Brilliance, Jewel, Liberty ו-Vision of the Seas על פני שילוב של בוסטון; סן חואן, פורטו ריקו; באיון; ובולטימור, מרילנד.

מקווי החוף הבתוליים ועד למים בצבע טורקיז ותרבויות תוססות בדרום, במזרח ובמערב הקריביים ובאיי בהאמה, היעדים הטרופיים טומנים בחובם הרפתקאות מכל הסוגים. נופשים יכולים לקפוץ לאיים למקומות כמו קוזומל, מקסיקו; קסטריס, סנט לוסיה; סנט ג'ונס, אנטיגואה; איי הבתולה של ארה"ב; והיעדים הפרטיים של רויאל קריביאן, יום ב-CocoCay באיי בהאמה ולבאדי, האיטי. כמו גם לבלות במגלשות המים שואבות האדרנלין של CocoCay ובנווה המדבר הראשון של האי למבוגרים בלבד, Hideaway Beach, בתוספת חמשת קווי החוף המדהימים של לאבאדי, שוק אומנים מקומי תוסס וקו הזירה מעל המים הארוך בעולם, כולם יכולים להוות זיכרונות מיוחדים. ולהרפתקנים המעוניינים לצאת לחוף המזרחי, ישנם יעדים בלתי נשכחים בניו אינגלנד ובקנדה, כולל פורטלנד, מיין; הליפקס, נובה סקוטיה בקנדה; ועוד.

הבולטים של 2025-2026 

Odyssey of the Seas - מביון
נופשים המחפשים לברוח מהבלוז החורפי יכולים ליהנות מחופשות בנות 7 לילות באיי בהאמה, כולל ב-CocoCay ובנסאו, איי בהאמה.

Symphony of the Seas - מביון ומיאמי
הקרוז המועדף במחלקת אואזיס חוזר בקיץ כדי לאפשר ביקור בפורט קנוורל (אורלנדו), פלורידה, וב-Perfect day ב-CocoCay לפני החזרה למיאמי בחופשות של 7 לילות במזרח ובמערב הקריביים.

לצפיה בסרטון של Symphony of the Seas: 

https://youtu.be/ippOK-E6DsQ

Allure of the Seas - מפורט לודרדייל וגלווסטון
נופשים המחפשים חופשות חורף מפורט לודרדייל יכולים לבחור בין הרפתקאות מתחלפות של 6 ו-8 לילות מזרח ומערב הקריביים לשארלוט אמלי, סן חואן ובירת איי בהאמה, נסאו, בנוסף למפלטים במזרח הקריביים שם יוכלו לבקר ב- Perfect Day ב-CocoCay. 

רויאל קריביאןרויאל קריביאן

חופשות נוספות
ניתן ליהנות מהחוויות המיוחדות שמציעה Liberty of the Seas. נקודות השיא כוללו מגלשות מים עם מירוץ כפול The Perfect Storm וסימולטור הגלישה FlowRider, ומסעדות המגישות הכל, מסושי וסשימי באיזומי ועד קלאסיקות טוסקניות בשולחן של ג'ובאני. בנוסף, מוצע בידור מקורי - בין אם זה ריקוד, או צפייה בסרט מתחת לכיפת השמיים על סיפון הבריכה.

Liberty of the Seas - מביון
ליברטי מביאה שילוב מגוון של הרפתקאות של 4, 5 ו-9 לילות למזרח הקריביים, ברמודה, קנדה וניו אינגלנד. נופשים יכולים לבחור בין בריחות קצרות או חופשות ארוכות יותר להליפקס ולסידני בקנדה, לאבאדי של רויאל קריביאן, לסן חואן ולפיליסבורג.

ספינות ה-Vision Class ו-Radiance Class כוללות בריכות, נופים וחוויות שונות. בין אם הירגעות על סיפון הבריכה או בסולריום למבוגרים בלבד, בספא Vitality, בטיפוס לגבהים חדשים על קיר הטיפוס המיוחד של רויאל קריביאן או ליהנות מחמש מנות בשולחן השף, הנופשים יכולים להפיק את המרב מהחופשה שלהם בכל דקה ביום.

Brilliance of the Seas - מבוסטון ומסן חואן נופשים יכולים
ליהנות מהרפתקאות חוף בצפון, כאשר האוניה בדרגת Radiance Class חוזרת לבוסטון לאחר עשור, מפליגה להרפתקאות של 7 לילות לפורטלנד סנט ג'ון, ניו ברונסוויק; הליפקס; ועוד. 


Jewel of the Seas - מסן חואן
בחורף, ג'ול תפליג לקרוז של 7 לילות בדרום הקריביים אל חופים מושלמים כמו St. Croix, ובריג'טאון, ברבדוס.


Vision of the Seas - מבולטימור
ההפלגה כוללת את Perfect day ב-CocoCay או את קנדה בחופשות של 5 ו-9 לילות לקיץ. במהלך החורף יוצעו גם חופשות של 8 לילות לאיי בהאמה והפלגות של 12 לילות ליעדים בדרום הקריביים כמו סנט קרואה, רוזאו ופיליסבורג.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רויאל קריביאן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: