אא

״טסים עם הדגל״: הקמפיין החדש של אל על למען חיילי צה״ל בסדיר ובמילואים

חברת התעופה משיקה קמפיין רחב היקף בטלוויזיה, בדיגיטל, ברשתות החברתיות ובשילוט החוצות. בנוסף, החברה צפויה לצאת בסדרת מהלכים למען משרתי צה״ל בסדיר ובמילואים. צפו בקמפיין ובסרטון המיוחד

צילום: אל על צילום: אל על

אל על בקמפיין חדש ומרגש: "טסים עם הדגל".

חברת התעופה שפועלת ללא הרף החל מתחילת המלחמה, עולה בקמפיין רחב היקף בטלוויזיה, בדיגיטל, ברשתות החברתיות ובשילוט החוצות באמצעות משרד הפרסום ״מקאן״.

מטרת הקמפיין הינה להביא לידי ביטוי את הסיפור הישראלי ב-7 באוקטובר, במסגרתו אלפי ישראלים ששהו בחול החלו לחפש דרך לשוב הביתה לישראל בהקדם, בשביל להילחם על המדינה. מהות הקמפיין והסרטון הינה לבטא את מחויבותה של החברה לאזרחי ישראל בתקופת המלחמה והשגרה כאחד.

כמו כן, במסגרת התגייסותה של אל על כשותפה של מטה משפחות החטופים, ייתרמו 15% משלטי החוצות שרכשה במסגרת הקמפיין לשימושו המלא של המטה. בימים הקרובים, החברה תחשוף צעדים נוספים להוקרתם של משרתי צה״ל בסדיר ובמילואים.

צילום: אל עלצילום: אל על

נדב חנין, סמנכ״ל שיווק, דיגיטל ותקשורת באל על: ״הקמפיין מביא לידי ביטוי את הסיפור הישראלי של תחילת המלחמה ומראה לנו פעם נוספת כמה אל על שזורה בהיסטוריה של מדינת ישראל כגשר האווירי המחבר בין ישראל לעולם. אנו גאים להיות חברת התעופה הישראלית שנושאת על זנב מטוסיה את דגל ישראל, ושומרת על לוח טיסות מגוון לעשרות יעדים בעולם, תוך הקפדה על ביטחון נוסעינו ובטיחותם. 

בארבעת החודשים האחרונים אנחנו מלווים את מטה משפחות החטופים באופן צמוד ומסייעים להם בכל הנדרש, בין היתר בהטסת נציגי משפחות החטופים למשימות דיפלומטיות, ובהטסת מיצגים להעלאת המודעות הבינלאומית. נמשיך לעשות כל שביכולתנו לסייע להם ולהעלות את המודעות לנושא, וכחלק מהקמפיין חברת אל על תרמה 15% משלטי החוצות למטה משפחות החטופים, כדי שהמסר להחזרתם הביתה ימשיך להדהד ברחבי ישראל״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלמילואימניקיםמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: