אא

למשרד, לרכב או לגינה? קולקציית המקררים החדשה של חברת לנדרס עם נוחות ויוקרה שאתם חייבים להכיר

בעידן בו אספקטים של התאמה אישית עוברים לקדמת הבמה, הצורך בפתרונות קירור מדויקים, הולך ומתפתח. בין שמדובר במקרר קטן למשרד, מקרר לגינה או למרפסת, או אפילו מקרר יינות מקצועי, יש חברה אחת בארץ שיכולה לספק פתרון מושלם לכל צורך. הכירו את חברת לנדרס והתקדמו לשלב הבא של נוחות ויוקרה. תוכן פרסומי

צילום: יח"צ לנדרס צילום: יח"צ לנדרס

בין אם אתם מחפשים מקררים למשרדים, למלונות, לחדרי אירוח, למסעדות, למטבחי חוץ, לרכב, מקררי משקאות, מקררים לתרופות או מקררי יין - כדאי להכיר את חברת לנדרס, המתמחה בשיווק של המקררים המיוחדים ביותר הקיימים בשוק. החברה נחשבת למובילה במתן פתרונות קירור בהתאמה אישית, ולא בכדי.

סיפור החברה מתחיל בשנת 1940 בירושלים, כאשר משפחת פרידלנדר עלתה ארצה מגרמניה, שם נטעה את שורשיה בעסקי החשמל. המשפחה ביססה את מעמדה כחלוצת התחום בארץ, עוד מהימים שלפני קום המדינה. את מורשת המשפחה ממשיך הדור הנוכחי, השלישי, כאשר אנשיו מתפעלים את העסק באופן אמין, מקצועי ושירותי, בהתאם לערכים שהם אבני היסוד של המשפחה לאורך כל הדרך. כיום, העסק המשפחתי הזה מוביל את שוק המקררים הקטנים, במגוון קטגוריות.

מקרר. צילום: יחמקרר. צילום: יח

משרדים, בתי מלון ובתי הארחה: מהם המקומות בהם יש צורך במקררים קטנים?
מגוון המוצרים שחברת לנדרס משווקת בארץ, מגוון ממש כמו קהל הלקוחות שהיא משרתת. עבור חללי עבודה ומשרדים, מקררים קומפקטיים ויעילים מספקים פתרון נוח עבור העובדים, שנהנים ממשקאות צוננים, חלב לקפה  ונשנושים בריאים בהישג יד. 

בתחום האירוח והתיירות, לנדרס מציידת בתי מלון ובתי הארחה ביחידות קירור אלגנטיות ופונקציונליות, מה שמשדרג את חווית האורחים, ומוסיף טאץ׳ של יוקרה ונוחות בכל חדר. 

מקרר קטן לרכב, למרפסת ולגינה: מענה מושלם לכל צורך
תחום הרכב לא נשאר בחוץ, שכן לנדרס מספקת מקררים מיוחדים המיועדים לשימוש ברכב, המבטיחים שמטיילים, חובבי הקמפינג והמסעות, וכן אנשי מקצוע המבלים שעות ארוכות על הכביש, יוכלו ליהנות מהנוחות של מזון טרי ומשקאות מרעננים בדרכים.

בישראל, מזג האוויר הנעים מאפשר לבלות בחוץ במרבית ימות השנה, ורבים מאיתנו אוהבים לבלות עם חברים ובני משפחה במתחמי החוץ של הבית. עבור חובבי הבילוי במרפסת, בגינה או בחצר, החברה מציעה פתרונות קירור חזקים, שיכולים לעמוד בפני פגעי מזג האוויר. כל אלו מושלמים עבור גינות, מתחמי פטיו, בריכות פרטיות וכל מערך של מטבח חוץ. חווית האירוח בחוץ עולה שלב.

בלנדרס תמצאו גם מקרר קוסמטיקה, מקרר קטן ונייד, שתוכנן במיוחד לאחסון מוצרי יופי וטיפוח. המקררים המיוחדים האלה שומרים על טמפרטורה נמוכה מטמפרטורת החדר הרגילה, האידיאלית להארכת חיי המדף והיעילות של תכשירים.

מקרר קוסמטיקה מבית לנדרסמקרר קוסמטיקה מבית לנדרס

שדרוג מושלם לחובבי היין: מקררי יינות אלגנטיים
המומחיות של לנדרס משתרעת גם על שווקי נישה, כאשר אלו כוללים מקררים שתוכננו במיוחד לאחסון תרופות, מקררי משקאות ואפילו מקררי יין מקצועיים, שלוקחים את חובבי היינות ל״נקסט לבל״. כל מי שידו בתחום, יודע כי היינות העדינים זקוקים לתנאי אחסון מיוחדים על מנת להישמר ואף להשתבח. אוהביי היין הרציניים מוזמנים להתפנק עם מגוון מקררי היינות היפהפיים של לנדרס, אשר לא רק מספקים את התנאים האידיאליים לאחסון יין, אלא גם מוסיפים אלמנט של תחכום ושיק לכל סלון או פינת אוכל, עם העיצובים והגימורים האלגנטיים שלהם.

שפע של דגמים ועיצובים, שניתן לבחור ולהתאים לעיצוב הקיים
הפן העיצובי של המקררים של לנדרס, הוא עדות למחויבות של החברה לא רק לפונקציונליות מקסימלית אלא גם לאסתטיקה. הלקוחות יכולים לבחור מתוך שפע של עיצובים, החל מדגמים בהשראת רטרו ועד ליחידות אלגנטיות ומודרניות, המשתלבות בהרמוניה עם סגנון העיצוב המינימליסטי. תשומת הלב הזו לעיצוב, מבטיחה שכל מקרר לא רק משרת את מטרתו כפתרון אחסון בקירור, אלא גם משלים את עיצוב החלל בו הוא מוצב, ומשדרג את הסטייל ואת האווירה הכללית.

צילום: יחצ לנדרסצילום: יחצ לנדרס

רשתות מלונות מובילות וענקיות מזון ומשקאות: הלקוחות שלנו לא טועים
קהל הלקוחות של לנדרס כולל כמה מהשמות הנוצצים ביותר בענף התיירות והאירוח בישראל, דוגמת רשתות המלונות ישרוטל, דן, פתאל, בראון, סטאי, ישראל-קנדה ומאות צימרים וחדרי אירוח יוקרתיים ברחבי הארץ.

כמו כן, החברה מספקת מקררים מקצועיים לחברות המזון והמשקאות הגדולות בארץ, בהן מקדונלדס, קוקה קולה, שטראוס-עלית, תנובה, רשת דרך היין ועוד, וזו רשימה חלקית בלבד.

גם בתחום הרכב רשימת הלקוחות היא ארוכה, ומופיעים בה שמות כמו סמלת רכבים, ועוד רבים וטובים.

השותפויות האלו מדגישות את האמון שבנתה חברת לנדרס במהלך השנים, כאשר חברות בוחרות במקררי החברה, וזוכות להתאים את עיצוב ופונקציות המקררים שלהן באופן מדויק, כך שישקפו את זהות המותג שלהן.

התאמה אישית מקסימלית: מקרר קטן ש״יושב בול״ על החלל בו הוא משולב
עבור אנשים פרטיים ועסקים כאחד, בחירת מקרר מחברת לנדרס, פירושה השקעה במוצר המותאם לצרכים ולהעדפות הספציפיות שלהם. באתר החברה תהנו ממבחר עצום של פתרונות קירור זמינים, ואנחנו מזמינים אתכם לבחור מקרר המתאים בדיוק לחלל, לסגנון העיצוב ולדרישות הפונקציונליות שלכם.

סיפור של חדשנות, התאמה אישית ומורשת משפחתית מתמשכת
לסיכום, סיפור ההצלחה של לנדרס הוא סיפור של חדשנות, התאמה אישית ומורשת משפחתית מתמשכת. כאשר החברה ממשיכה להתאים את עצמה לצרכים המתפתחים של לקוחותיה, היא נשארת איתנה במחויבותה לספק פתרונות קירור איכותיים ומקצועיים, הנותנים מענה לדרישות המגוונות של השוק הישראלי. בין אם מדובר בסוויטה במלון, ברכב פרטי או באוסף יינות משובחים ביתי, לנדרס דואגת שלקוחותיה ימצאו את פתרון הקירור המושלם, המשלב איכות, עיצוב ושירות אישי בכל מוצר.

אתם מוזמנים להתרשם ממבחר פתרונות הקירור של לנדרס בחנות הווירטואלית של החברה, ולבחור את המקרר המתאים לכם ביותר. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תוכן פרסומיצרכנות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: