אא

לראשונה: Eurowings תפעיל קו טיסות לת"א

חברת הלואו קוסט מקבוצת לופטהנזה, מתכננת להפעיל את קו הטיסות הישיר שלה מדיסלדורף לת"א, שהיה אמור לפעול החל מדצמבר אשתקד ונדחה עקב המלחמה. עוד קודם לכן ביטלה החברה את הקו מפראג לת"א. והפעם, אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, החברה צפויה להפעיל 2 טיסות בשבוע החל מה-16 במרץ

יורווינגס. צילום: יח"צ לופטהנזה יורווינגס. צילום: יח"צ לופטהנזה

קבוצת לופטהנזה מרחיבה פעילותה בישראל עם כניסתה של חברת הלואו קוסט Eurowings, שמתכננת להפעיל קו טיסות ישיר חדש לתל אביב מדיסלדורף שבגרמניה החל מ-16 במרץ. בכך למעשה קבוצת לופטהנזה תפעיל חמש חברות תעופה לישראל לצד לופטהנזה, SWISS, אוסטריאן איירליינס ובריסל איירליינס, שטרם חידשה פעילותה מאז פרוץ המלחמה.

אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, החברה צפויה להפעיל 2 טיסות שבועיות החל מהחודש הבא. 

על כוונתה להפעיל טיסות בקו זה לישראל פרסמנו כבר בחודש יולי 2023. כבר אז החברה נערכה להפעיל את הקו החדש כאמור החל מ-2 בדצמבר 2023 במחיר של החל מ-160 אירו לכרטיס טיסה. הטיסות שהיו אמורות לצאת במטוסי איירבוס A320 של החברה, לא המריאו בעקבות המלחמה וצפויות להמריא ממרץ הקרוב. 

זאת ועוד, לא מזמן, פרסמנו שהחברה צפויה להשיק את הקו מתל אביב לדיסלדורף בלוח טיסות הקיץ הקרוב שיכלול יותר מ-440 קווים בהם גם הקו לתל אביב.

נזכיר כי עוד קודם, בקיץ 2021, הודיעה החברה כי תפעיל טיסות לראשונה מפראג לת"א החל מאוקטובר 2021, קו זה בוטל.

Eurowings הוקמה ב-1992 כאיחוד של שתי חברות תעופה קטנות מנירנברג ומדורטמונד והחלה לפעול בינואר 1994. בשנת 2001 קנתה לופטהנזה חלק ראשון מהחברה ובשנת 2006 העלתה את החזקתה ל-49% מהחברה עם אופציה לרכישת השאר. החברה מפעילה את טיסותיה תחת המותג לופטהנזה רגיונל עד 2014, שנה בה בוצע שינוי ארגוני מקיף בכל קבוצת לופטהנזה. החברה מותגה מחדש כחברת תעופה זולה והחלה להפעיל מטוסי איירבוס A320 שהועברו אליה מחברת האם במקום מטוסים מיושנים יותר שהפעילה עד אז. ב-2017 לופטהנזה רכשה חלק ניכר מנכסיה (מטוסים וסלוטים) של אייר ברלין, שהפסיקה את פעילותה באותה תקופה. נכסים אלו לצד אלפים מעובדי החברה, נוספו לפעילות Eurowings.

חברת הלואו-קוסט של לופטהנזה מפעילה מנמל הבית בברלין יותר מ-30 קווים מגוונים לרחבי אירופה, כולל קווים לסקנדינביה, וביניהם: גטבורג, שטוקהולם, טרומסו, הלסינקי וקופנהגן, ומעתה גם רובניימי, בירת לפלנד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: eurowings

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: