אא

היום: שביתות בלופטהנזה ברחבי גרמניה, ביטולי טיסות גם לישראל וממנה

בדומה לשביתה בתחילת החודש שהתרחשה בנמלי התעופה ברחבי גרמניה, החל מאמש, יום ב׳ בשעה 20:00 ולמשך 35 שעות, צוותי הקרקע של לופטהנזה ישבתו בשבעה נמלי תעופה כולל פרנקפורט, מינכן וברלין. כל הפרטים

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

שוב שביתה בנמלי התעופה בגרמניה.

ארגון העובדים Verdi מודיע על שביתה נוספת של צוותי הקרקע של לופטהנזה בנמלי תעופה ברחבי גרמניה.

השביתה בת ה-35 שעות החלה ביום ב, 19.02 ב-20:00, ותסתיים ביום רביעי ה-21/02 בשעה 07:10 בבוקר. השביתה תכלול שבעה שדות תעופה: פרנקפורט, מינכן ברלין, דיסלדורף, המבורג, קלן ושטוטגרט.

לופטהנזה פרסמה בעמוד הטוויטר הרשמי של החברה כי היא מעריכה כי ביום שלישי יופעלו כ-10-20 אחוזים מהטיסות המתוכננות, וכי על הנוסעים להתעדכן בנוגע לסטטוס הטיסה שלהם.

גם הקווים לישראל וממנה ייפגעו מהשביתה, כאשר נכון לעכשיו טיסת לופטהנזה LH687/6 לפרנקפורט וממנה מבוטלת ביום שלישי ה-20 בפברואר.

מלופטהנזה נמסר לפספורטניוז: ״למרות הצעה משופרת משמעותית ומועדים מוסכמים לשיחות - הוכרזה שביתה נוספת שתעמיס על הנוסעים והעובדים. איגוד העובדים ורדי קרא לצוותי הקרקע של לופטהנזה לשבות למשך 35 שעות מה-19 בפברואר, מה שיגרום לנטל לא פרופורציונלי על הנוסעים והעובדים. לופטהנזה הציגה הצעה משופרת משמעותית בהתבסס על ההסכם אליו הגיעה Verdi במגזר הציבורי״.

ההודעה על השביתה של ארגון העובדים מגיעה לאחר שלא הושגה התקדמות במשא ומתן על תנאי העבודה, זאת לאחר שבתחילת החודש הושבתו גם כן נמלי התעופה הגדולים בגרמניה והתבטלו מאות טיסות. ביום רביעי (21 בפברואר) צפוי סבב נוסף של משא ומתן בין הצדדים בניסיון נוסף להגיע להסדר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: שביתהגרמניהלופטהנזהפרנקפורט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: