אא

נוסעים לחוף אמלפי: נמל תעופה חדש לטיסות מסחריות ייפתח באזור בחודש יולי

הנסיעה לאחד היעדים הפופולריים ביותר באיטליה, אזור החוף של אמלפי – פוזיטנו - סלרנו, תתקצר מהקיץ הקרוב בטיסה מסחרית לנמל התעופה סלרנו - קוסטה ד'אמלפי המחודש

חוף אמלפי. צילום: shutterstock חוף אמלפי. צילום: shutterstock

נמל התעופה סלרנו - קוסטה ד'אמלפי זוכה למתיחת פנים ושיפוץ נרחב, ונפתח כשדה תעופה מסחרי עם טיסות, שמתחילות לנחות ולהמריא מהנמל בחודש יולי הקרוב.

אזור הכפרים והצוקים המרהיבים של חוף אמלפי של איטליה מושך כ-5 מיליון תיירים בשנה, אבל ההגעה לאזור לא פשוטה. הדרך הקלה ביותר להגיע לערים, כמו אמלפי ופוזיטנו, היא לטוס לנמל התעופה של נאפולי, ואז לנסוע בשילוב של רכבות ואוטובוסים, או לשכור מכונית, ואחרי מספר שעות להגיע ליעד הסופי באזור.

החל מחודש יולי הקרוב יהיה קל יותר להגיע לאזור, שהוגדר אזור מורשת תרבות עולמית ע"י אונסק"ו, בטיסה אל נמל התעופה סלרנו - קוסטה ד'אמלפי, בו יחלו לפעול טיסות בינלאומיות, כאמור, כבר בחודש יולי.

נמל התעופה סלרנו - קוסטה ד'אמלפי ממוקם 45 קילומטרים מדרום מזרח לעיר אמלפי. הוא גם נמצא במרחק של 21 קילומטרים מסלרנו, המשמשת כיום כנקודת כניסה נוספת לקו החוף, אליה מגיעים תיירים רבים ברכבת ועוברים לאוטובוסים מקומיים.

נמל התעופה נבנה בשנת 1926 ושימש כשדה תעופה צבאי, בית ספר לטיסה, מרכז כיבוי אש ונמל תעופה פרטי לאורך השנים, ובשנת 2016 הוא נסגר לחלוטין.

מסלול ההמראה בנמל הוארך והעבודה מתבצעת על מסוף נוסעים חדש, שיושלם עד 2027.

ב-11 ביולי חברת הלואו-קוסט הספרדית Volotea תשיק טיסות מסחריות מנמל התעופה סלרנו -קוסטה ד'אמלפי. החברה כבר הכריזה על 4 קווים: אל קליארי, ורונה וקטניה באיטליה ואל נאנט בצרפת. הטיסות אל נאנט וקליארי יתחילו לפעול ביולי, והטיסות אל ורונה וקטניה מתוכננות להתחיל בספטמבר.

נמל התעופה החדש התקבל בברכה על ידי עסקים בתחום התיירות והאירוח לאורך קו החוף, אך ישנם גם חששות לגבי ההשפעה של הגדלת מספר המבקרים על התשתית והסביבה הטבעית של האזור.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נאפוליסיורי חוף באיטליה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: