אא

בדרך לחופשת התאווררות עוצרים בדיוטי פרי בנתב"ג: בדקנו מחירים

איזה מבצעים מוצעים כיום בחנות ג'יימס ריצ'רדסון בטרמינל 3 במחלקות הבישום, טיפוח, אלכוהול ודברי מתיקה? ומה מקבלים חברי מועדון הלקוחות של ג'יימס ריצ'רדסון? ספוילר, גם הקדשה אישית על בקבוק בושם

ג'יימס ריצ'רדסון נתב"ג. צילום: ספיר פרץ ג'יימס ריצ'רדסון נתב"ג. צילום: ספיר פרץ

עם יד על הלב, כמה התגעגעתם לדיוטי פרי בנתב"ג מ-1 עד 10? אל תענו, התשובה ברורה. החופשה של הישראלים, ואת זה כולם יודעים, מתחילה בדיוטי פרי בבן גוריון. נהנים לשוטט ולעשות קניות בחנויות הפטורות ממס. עכשיו בגלל המלחמה, הדיוטי פרי בטרמינל 1 והטרמינל עצמו סגורים, ובטרמינל 3 מספר העוברים ושבים זניח בהשוואה לימים כתיקונם.

היום (ג') למשל, צפויים לעבור וליהנות מהדיוטי פרי כ-12,700 נוסעים בטיסות בינלאומיות (וכ-12,400 נוסעים ישובו ארצה בלי דיוטי פרי). אתמול עברו בנתב"ג כ-13,300 נוסעים יוצאים בטיסות בינלאומיות (וכ-16.1 נוסעים חזרו לישראל כאמור בלי לעבור בדיוטי). 

חלק מהטסים לחו"ל, טסים למה שנקרא בימים טרופים אלה חופשת התאווררות. ובדרך לחופשת התאווררות מעבר לים, עוצרים בדיוטי פרי בנתב"ג כי זה חלק מהריטואל. לפני שאתם אורזים טרולי לקיוקי באתונה או בכל יעד אחר, בדקנו את המבצעים המוצעים נכון לכתיבת שורות אלה בחנות ג'יימס ריצ'רדסון בטרמינל 3, במחלקות הבישום, טיפוח, אלכוהול ודברי מתיקה וגם מה מציע מועדון הלקוחות של ג'יימס ריצ'רדסון. לפני שנפרט, נבהיר כי כתבה זו אינה עוסקת בהשוואת מחירים לחנויות אחרות מחוץ לבית הנתיבות אלה מציגה את מבצעי הדיוטי פרי כשלעצמם. הנה:

בשמים: 3 ב-99 דולר

קונים 3 בשמים ממגוון הבשמים המשתתפים בהטבה ומשלמים 99 דולר. בין הבשמים המשתתפים ומסומנים במדבקת מבצע "3 ב-99$":ma via l'Eau   של Hugo Boss 50 מ"ל,Mirade  30 מ"ל של Lancome ועוד. אין מגבלה על כמות המימושים.

איפור: פריט שני ב-50% הנחה

קונים ממוצרי האיפור המשתתפים בהטבה, החל ממברשות איפור ועד ליפסטיק ומסקרה, ומקבלים הנחה של 50% על המוצר השני (הזול מביניהם). מחירי המוצרים המשתתפים במבצע הם החל מ-11 דולר לספוג למריחת מייק אפ ועד 49.9 דולר למארז של 3 מסקרות של המותג Clinique.

טיפוח: מוצרי לוריאל 1+3 חינם

המבצע תקף ברכישת כל 4 פריטים של המותג. משלמים מחיר מלא על 3 מוצרים ואת הרביעי (הזול מביניהם) מקבלים בחינם.

טיפוח: מוצריLOREAL  ו-GA-DE 1+3 חינם

ברכישת 4 פריטי LOREAL ו/או GA-DE המשתתפים בהטבה, משלמים מחיר מלא על 3 מוצרים ואת המוצר הרביעי (הזול מביניהם) מקבלים ללא עלות.

אלכוהול: פריט שני ב-50% הנחה

בוחרים שני בקבוקים ממגוון מוצרי האלכוהול המשתתפים בהטבה ונהנים מ-50% הנחה על הזול מביניהם. בין המותגים המשתתפים במבצע: בקבוק 700 מ"ל Martell cognac France XO 40% במחיר של 189.90 דולר. בקניית שני בקבוקים כאלה, המחיר לאחד מהם יעמוד על 94.95 דולר ובסך הכל תשלמו כ-285 דולר על שני הבקבוקים. מותג אלכוהולי משתתף נוסף, 700 מ"ל וויסקי שיבאס ריגל בן 25 שנה 40% במחיר של 349 דולר לאחד. בקניית שניים, המחיר יעמוד על 523.5 דולר. 

דיוטי פרי נתבג. צילום: ספיר פרץדיוטי פרי נתבג. צילום: ספיר פרץ

שוקולדים וממתקים: 4+1 חינם

ברכישת 5 מוצרים ממגוון השוקולדים של הדיוטי פרי המשתתפים במבצע, המוצר הזול מבניהם יינתן ללא עלות. כמו כן, ברכישת 7 מוצרים מהמוצרים המשתתפים, 2 המוצרים הזולים מבניהם יינתנו בחינם. בין השוקולדים במבצע תמצאו:lindt gold milk  300 גרם שמחירו המלא עומד על 11.9 דולר לאחד ושוקולד קינדר 400 גרם שמחירו המלא 10.9 דולר ועוד.

טואלטיקה: 3 פריטים ב-10$

קונים 3 פריטים ממגוון הפריטים המשתתפים בהטבה ומשלמים $10. בין המוצרים המשתתפים במבצע: קצף גילוח של nivea 200 מ"ל, משחת שיניים של colgate מלבינה 100 מ"ל, דאודורנט speed stick blue dew stick 55 גרם ועוד.  

מועדון הלקוחות של ג'יימס ריצ'רדסון: מהנחות ועד הקדשה אישית על בושם

לצד ההנחות המוצעות לקהל הרחב, נוסעים חברי מועדון ג'יימס ריצ'רדסון נהנים ממגוון מבצעים והטבות המשתנות מדי חודש. החודש (פברואר) למשל, המועדון מציע לחבריו 20% הנחה על מגוון מותגים, מתנה בקנייה מעל 100 דולר במחלקת קוסמטיקה ועוד. הרישום למועדון אינו כרוך בתשלום וניתן להצטרף דרך אתר האינטרנט.

זאת ועוד, המועדון מציע גם מתנת יום הולדת, מסלול vip מקוצר בקופות, אפשרות להזמין מוצרים מראש לפני הטיסה דרך אתר האינטרנט ואפילו הקדשה אישית על בשמים.

בתוך כך נזכיר כי בחברות התעופה ישראייר וארקיע נערכים ומקווים לשוב ולמכור מוצרי דיוטי פרי במטוסים, מהלך שהתעכב זמן ממושך בשל מחלוקת עם רשות שדות התעופה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דיוטי פרינתב"גטרמינל 3

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: