אא

Thai Airways רוכשת 45 מטוסי דרימליינר

חברת התעופה התאילנדית צפויה לקבל את המטוסים החדשים בטווח זמן של עשור החל מ-2027. מנכ"ל החברה: "רכישת המטוסים תועיל בסופו של דבר ללקוחותינו ותתמוך בכלכלת ארצנו"

מטוס THAI DREAMLINER (צילום: SHUTTERSTOCK) מטוס THAI DREAMLINER (צילום: SHUTTERSTOCK)

חברת התעופה הלאומית של תאילנד, Thai Airways יחד עם יצרנית המטוסים בואינג ויצרנית המנועים GE Aerospace הודיעו היום (ג') במשותף כי חברת התעופה התאילנדית ביצעה הזמנה ורכישה של 45 מטוסי בואינג 787 דרימליינר המצוידים במנועי GENx, עם פוטנציאל לרכוש עד 80 מטוסי דרימליינר. המטוסים ימסרו ויוכנסו לצי של THAI בטווח זמן של עשר שנים, החל ב-2027. 

עוד נמסר כי במסגרת העסקה, THAI תוכל להמיר מטוסים במשפחת בואינג דרימליינר וכן תוכל להיכנס למסלול לרכישת בואינג 777X לצורך שיפור הצי שלה מבחינת טווחי טיסה, קיבולת וביצועים. 

בראד מקמולן, סגן נשיא בכיר למכירות ושיווק מסחריות בבואינג: "ההשקעה האסטרטגית של תאי איירווייס במטוס הדרימליינר 787 מתבססת על השותפות ארוכת השנים שלנו ומסמלת את המחויבות של חברת התעופה להפעיל צי מודרני, יעיל וגמיש. ההזמנה המשמעותית הזו תתמוך ביכולתה של תאי איירווייז לעמוד בביקוש, לטפח תיירות וסחר, וליצור הזדמנויות נוספות עבור חברת התעופה".
 
צ'אי אמסירי, מנכ"ל THAI: "כדי להשיג את יעדי הפחתת פליטת פחמן של החברה עד 2050, 45 מטוסי הבואינג 787 הדרימליינרים החדשים יהיו מצוידים במנועי GEnx הידועים בטכנולוגיה המתקדמת שלהם ובהשפעה הסביבתית המופחתת. יתר על כן, אנו בטוחים שרכישת מטוסי ה-787 דרימליינר תועיל בסופו של דבר ללקוחותינו ותתמוך בצמיחת כלכלת ארצנו".
 
ראסל סטוקס, נשיא ומנכ"ל, מנועים ושירותים מסחריים: "גאים להוסיף את Thai Airways לרשימת חברות התעופה המובילות שבחרו בביצועים המוכחים וביעילות המעולה של מנוע GEnx כדי להניע את מטוסי ה-787 Dreamliners החדשים שלה. אנו מצפים לעבוד יחד כדי להכניס את המנועים הללו לצי של THAI".
 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תאילנד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: