אא

לרחבי אירופה, אסיה, אמריקה, וכמובן - החזרה לישראל: לוח הטיסות של KLM לקיץ 2024

חברת התעופה הלאומית של הולנד מפרסמת את לוח הטיסות המתוכנן לקיץ הקרוב, כאשר מלבד החזרה לישראל תפעיל החברה טיסות ל-155 יעדים שונים ברחבי אירופה והעולם. כל הפרטים

KLM. צילום: Shutterstock KLM. צילום: Shutterstock

KLM חושפת את לוח הטיסות לקיץ 2024.

חברת התעופה הלאומית של הולנד מפרסמת את לוח הזמנים והטיסות המתוכנן לקיץ הקרוב, כאשר בסך הכל תפעיל החברה טיסות ל-155 יעדים מתוכם 92 באירופה ו-63 בין יבשתיים. החברה תגדיל את קיבולת המושבים הזמינה בכ-7% בהשוואה לקיץ 2023, כמעט כפי שהיה לפני הקורונה.

כאמור, כחלק מחשיפת לוח הטיסות KLM הכריזה רשמית על חידוש הטיסות לישראל החל מה-1 באפריל. תחילה, הקו יפעל במתכונת של טיסה יומית במטוס הבואינג 737-900B, עם עצירת ביניים בלרנקה עד ה-19 במאי לפחות.

החברה תגדיל את תדירות הטיסות ליעדים שונים בעולם וביניהם לוס אנג׳לס, טורונטו, הונג קונג וסינגפור. כמו כן, החברה תחדש את הטיסות הישירות לאוסקה (יפן) ואת הטיסות היומיות לטוקיו. תדירות הטיסות תוגדל גם למונטריאול (קנדה), טאיפיי (בירת טייוואן), ג'קרטה (בירת אינדונזיה), קואלה לומפר (מלזיה) וולדנפסאר (אינדונזיה).

באירופה, KLM תגדיל את תדירות הטיסות ליעדים הסקנדינביים לבילונד (דנמרק) וסטוונגר (נורווגיה). בבריטניה תוגבר התדירות בטיסות ללאדינבורו, ניוקאסל, גלזגו וסאות'המפטון. בפולין תוגדל התדירות לקרקוב, גדנסק ורוצלב. גם הטיסות לפראג יתגוברו, ובאיטליה תתוגבר הפעילות לבולוניה, פירנצה וגנואה.

לוח הזמנים של הקיץ מתחיל ב-31 במרץ 2024 ונמשך עד ה-26 באוקטובר 2024.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: KLM

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: