אא

הכינו את הסטורי, ותרו על הדיאטה: הקרואסונים המפורסמים מהצפון כובשים את ת"א

הבייקרי הכי מדובר והכי מושחת שיש מגיע לפופ אפ של חודש בשרונה מרקט ואנחנו כבר מודיעים לכם - דיאטה לא תהיה פה. מה בתפריט? כמהין, פרמזן, דגים נאים, קממבר, פורל ורוד ומה לא. ומה עם המתוקים? כמובן שגם הם מגיעים

מטרלו קרואסונים מטרלו קרואסונים

מטרלו מעין זיוון, עם הקרואסונים הכי מפורסמים ומושחתים שיש, מצמצמים טווחים ומגיעים לפופ-אפ משמח וממושך (20.2.24 עד 22.3.24) בשרונה מרקט שבתל אביב.

צילום: באדיבות מטרלוצילום: באדיבות מטרלו

מה צפוי להיות כאן? כל מה שקורה בצפון הרחוק, ועוד קצת, עם הבטחות לשיתופי פעולה עם שפים ואנשי אפייה, מאפי צהריים טריים וצבעוניים, וכמובן כריכי הקרואסון המפורסמים עם ביצה מקושקשת רכה עם הרבה פרמזן / גבינת קממבר וריבת בצל או כמהין / קרם שקדים מלוח ופלפל חריף, דגים נאים / פטריות וגבינת עזים חדה, שרימפס ובצל שרוף, קורנדביף וחרדל, זעפרן ואבוקדו, חצילים וביצים קשות, פורל ורוד וצזיקי, תפוח אדמה ושמנת חמוצה, גרבלקס וכרובית.

צילום: באדיבות מטרלוצילום: באדיבות מטרלו

פעם ככה ופעם ככה, לפי העונה, לפי החשק ולפי מצב הרוח.

מתוק לו

אבל בואו, כולנו באים בשביל המתוק. יהיו פה קרואסון גנאש שוקולד חלב ומריר מתובל בטונקה, "מגדל מלבני" מבצק זעפרן עם קרם גבינה, פירות וזעתר, עוגת אגוזי לוז וחמאה חומה עם גנאש קרמי, מאפה קדאיף עם פיסטוקים קלויים, הל וקרם פרש, קרם חלב וטופי, אגסים ביין אדום וגנאש מוקצף של שוקולד לבן והל ועוד מלא מלא מלא מאפים מדופדפים גדושים בדברים טובים.

צילום: באדיבות מטרלוצילום: באדיבות מטרלו

מטרלו בשרונה מרקט, 20.02-22.03

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: שרונה מרקטקולינריהקרואסונים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: