!function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window, document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq('init', '1280173565491934'); fbq('track', 'PageView');
אא

ככה מזמינים היום טיסות: 3 טיפים ועצות

מאז 7 באוקטובר המון דברים השתנו. גם האופן שבו כולנו מזמינים טיסות. באל על מבינים ומגיעים עם כמה הצעות שימושיות: להזמין מוקדם, לבחור את המחלקה שבדיוק מתאימה לכם, להשתמש בנקודות - וזה לא הכל. בשיתוף אל על

אל על (צילום: עידו וכטל) אל על (צילום: עידו וכטל)

כמות השינויים שעברו על כולנו מאז אוקטובר 2023 היא אדירה. לא פשוט להתמודד עם כזו טלטלה, זה משפיע אפילו על פעולה כמו סגירת טיסה. איך מוצאים טיסה נוחה ומשתלמת? למי פונים? איך מרגישים הכי בטוחים? אנחנו מסבירים.

 

#1 מזמינים מוקדם ונהנים מכל העולמות

תזמון הוא עניין של טיימינג, זמן הוא כסף... כל הקלישאות על תזמון חכם הן למעשה נכונות – מי שמקדים מרוויח, וזה נכון גם בנוגע להזמנת טיסות. כן, עוד לפני פורים 2024 כדאי לסגור את החופשה של אוגוסט 2024, ואם עוד לא סגרתם את הטיסות לפסח, לא נעים לנו להלחיץ אתכם, אבל יש מצב שזה הרגע האחרון. לא צריך להילחץ, פשוט לפתוח יומן, לסנכרן תאריכים ולסגור טיסה, לפני שהמחירים מזנקים.

 

איך אפשר להזמין חופשה מראש ולהישאר רגועים? התשובה ברורה - אל על Protect

זה טבעי לרצות 100% וודאות, גם במציאות משתנה, בכזו מדינה. מזל שיש דרך חדשה וחכמה להזמין טיסות, גם עכשיו – אם התוכניות ישתנו ותרצו לדחות את מועד הטיסה או אפילו לשנות את היעד שלה – זה אפשרי.

כשרוכשים כרטיסי טיסה מסוג Classic ומעלה, אפשר להוסיף את שירות אל על Protect. מה זה אומר?

תוכלו לבטל את כרטיסי הטיסה שרכשתם ולקבל עבורם שובר זיכוי בגובה מלוא עלות הכרטיסים. כן, מקבלים החזר גם על הכבודה ועל ההושבה. על לא דבר. חשוב לדעת: אפשר לרכוש את השירות רק בזמן שבו מזמינים את הכרטיסים.

איך מקבלים את הזיכוי?

שאלה מעולה. זה פשוט - תוכלו לממש אותו בעתיד בטיסות אל על או סאן דור.

 לקרוא עוד על שירות אל על PROTECT

 

#2 בוחרים את המחלקה שמתאימה לכם

מאז אוקטובר, גם הטיסות השתנו דרמטית – לאור המצב אפשר למצוא טיסות מלאות, לפעמים מחלקת התיירים תהיה מלאה – התוצאה – המחיר שיוצג לך הוא של טיסה במחלקת פרימיום או עסקים. במקרים מסוימים הדרך היחידה להגיע ליעד תהיה בטיסת קונקשן.

 

כדאי לדעת - מחלקות השירות במטוסי אל על כוללות 3 מחלקות:

  • מחלקת תיירים

  • מחלקת פרימיום (במטוסי הדרימליינר)

  • מחלקת עסקים

הטיסות במחלקות פרימיום או עסקים יקרות משמעותית לעומת מחלקת תיירים – באיזו מחלקה לטוס? אתם בוחרים; לאחר הזנת פרטי הטיסה הרצויה, במסך תוצאות החיפוש יוצגו מחירי הכרטיסים בהתאם למלאי הקיים בכל טיסה. מעוניינים בטיסה במחלקת תיירים ובמסך תוצאות החיפוש מוצגת טיסה במחיר שנראה גבוה ביחס למחלקה זו? כדאי לוודא שבחרתם במחלקת שירות תיירים בין אפשרויות הבחירה.

כדאי לדעת: תוצאות החיפוש עשויות לכלול רק תוצאות של כרטיסי טיסה במחלקות היוקרה במקרים שבהם אזלו המקומות במחלקת תיירים.

 

#3  אם יכולים – מתגמשים (ככה חוסכים)

יכולים להתגמש? מעולה. בדרך כלל, אם גמישים, אפשר למצוא מחירים יותר נוחים.

גמישות במועד הטיסה – בחירה נבונה

אפילו תזוזה של יום אחד קדימה או אחור תשנה משמעותית את המחירים.

אז מה עושים? פשוט מאוד – בוחרים באפשרות “חיפוש גמיש” – החיפוש יאפשר לכם לראות את מנעד המחירים בטווח של ימים הסובבים את התאריך המקורי שבחרתם ולבחור באפשרות הנוחה ביותר עבורכם.

כדאי לדעת: מחירי הטיסות מושפעים מההיצע והביקוש, ולכן בעונות שלא נחשבות לעונות שיא, טווח המחירים יהיה רחב יותר. השורה התחתונה – אם אתם יכולים לטוס בעונות פחות מבוקשות, זה יחסוך לכם המון כסף.

 

גמישים עם היעד? הרווחתם

מתכננים לטוס לחו”ל אבל לא "נסגרתם" עדיין על יעד מסוים? מעולה! אתם יכולים לטוס ליעדים מעניינים שאולי לא חשבתם עליהם, כאלו שיתאים לכם לתקציב ולהעדפות האישיות.

נעים להכיר, מערכת אינספריישן

קליק ואתם יכולים למצוא את היעד הבא לחופשה שלכם. כיוון אחד למזרח הרחוק? טיול הלוך-חזור לצפון אמריקה? הכל אפשרי; במערכת אפשר לקבל השראה ליעדים שעשויים להתאים לכם, והכל בשליטה שלכם - תקציב, איזור גאוגרפי, מועד החופשה ועוד.

 

לא רק להרפתקנים – בחירת היעד והתאריך לפי המחירים

יש לכם תקציב מוגדר מראש? רוצים לחסוך בהוצאות הטיסה? בבקשה! דאגנו לרכז עבורכם את הטיסות בארבעת החודשים הקרובים לפי מחירים. נכנסים ומתקדמים:

אל תשכחו להיעזר בנקודות כדי לחסוך בהוצאות

חברים במועדון הנוסע המתמיד של אל על? אתם יכולים לשלם על הטיסה גם באמצעות נקודות שצברו. שיטת CASH&POINTS מאפשרת לשלב תשלום בנקודות על טיסות ועל מוצרים נלווים לטיסה, כולל שדרוג המושב או המחלקה.
ההחלטה כמה נקודות לממש בכל הזמנה נתונה לבחירתכם, כאשר את הנקודות צוברים חברי המועדון בטיסות (על פי מרחק הטיסה) ובאמצעות קניות בכרטיס אשראי  FLY CARD

עוד לא חברים במועדון הנוסע המתמיד? אפשר להירשם ללא עלות ולהתחיל לצבור נקודות כבר בטיסה הבאה שלכם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלFLY CARD

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: