אא

שביתת דיילי בריסל איירליינס צפויה לשבש את פעילות החברה

איגודי העובדים של צוותי הדיילים של החברה קוראים לשביתה בת שלושה ימים, בין 28 בפברואר ל-1 במרץ, עקב חוסר התקדמות בדיונים עם הנהלת החברה על שכר ותנאי עבודה

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

נוסעי בריסל איירליינס צפויים להיפגע משיבושים משמעותיים בטיסות החברה עקב שביתה צפויה של דיילי החברה. המתיחות ההולכת וגוברת בין הדיילים להנהלת החברה מובילה כעת לשביתה בת שלושה ימים בין ה-28 בפברואר ל-1 במרץ.

למרות האיומים הקודמים של הדיילים בחודש נובמבר והשביתות שנמנעו בחודש דצמבר האחרון, נראה שהמבוי הסתום לא נפתר.

איגודי העובדים המייצגים את הדיילים הכריזו לפני מספר ימים על השביתה. נציג איגוד העובדים מאיגוד CNE אמר, כי הדיילים מתוסכלים מחוסר ההתקדמות בדיונים בנושאים מרכזיים כמו לוחות זמני עבודה ושכר.

בנוסף לדיילים, צפויים אמצעים של מגזרים אחרים בחברה. גם טייסים וצוותי קרקע העובדים בחברת התעופה חווים קיפאון במשא ומתן חברתי, ולא מכבר החלה פגישה ראשונה בין ההנהלה לטייסים.

באתר החברה נכתב: "אנו מצטערים להודיע שבעקבות פעולות חברתיות של אחד מאיגודי צוותי תא הנוסעים (קבינה) שלנו, אנו נאלצים לצערנו לבטל מספר טיסות סדירות ב-28 וב-29 בפברואר וב-1 במרץ. אנא קבלו את התנצלותנו הכנה על אי הנוחות שתיגרם מביטולים אלה."

עוד מצוין כי במקרה שהטיסה תבוטל, הנוסעים יקבלו הצעה לטיסה חליפית בדוא"ל וכי ניתן לבדוק את המצב הנוכחי של ההזמנה דרך 'ההזמנה שלי' באתר החברה או דרך הצ'אט. כמו כן ניתן לפנות למרכז השירות או לסוכן הנסיעות להזמנת טיסה חליפית.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בריסל איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: