אא

השמיים ממשיכים להיפתח: אייר קנדה חוזרת לנתב"ג באפריל

חברת התעופה הקנדית, שהפסיקה את טיסותיה לישראל בשל המצב הביטחוני, נערכת להחזיר את קו הטיסות הישיר שלה לבן גוריון ב-9 באפריל ומישראל לטורונטו ב-10 באפריל

אייר קנדה. צילום: 123rf אייר קנדה. צילום: 123rf

חברת התעופה הקנדית, אייר קנדה, נערכת לחדש את קו הטיסות הישיר שלה לישראל ב-9 באפריל ומתל אביב לטורונטו ב-10 באפריל. תוכנית זאת, שתצא לפועל במידה ולא תחול הידרדרות ביטחונית, כבר מופיעה בכל מערכות ההזמנה.

החברה אישרה לפספורטניוז כי מתכננת כאמור לחדש טיסותיה לישראל.

אייר קנדה, בדומה לרובן המכריע של חברות התעופה הזרות, הפסיקה את כל טיסותיה לישראל בעקבות "חרבות ברזל". בתחילת ינואר הודיעה על הארכת השעיית הטיסות לנתב"ג ושכל טיסותיה לישראל מבוטלות עד 7 באפריל 2024. כעת, כאמור, החברה נערכת להפעיל את הטיסה הראשונה מישראל ב-10 באפריל.

עם חזרתה לבן גוריון, אייר קנדה תצטרף לשורה של חברות תעופה זרות שכבר חזרו/הודיעו על חזרתן, כולל חברת התעופה האמריקאית הראשונה שהודיעה על חידוש הקו לישראל, יונייטד איירליינס כפי שפורסם לראשונה בפספורטניוז. יונייטד תחדש את הקו מניוארק החל מ-2 במרץ והחל מ-6 במרץ במתכונת של טיסה יומית.

בשבוע האחרון דיווחנו על חברות תעופה נוספות שהודיעו על חזרה בהן, חברת התעופה ההולנדית KLM שתחזור לישראל החל מ-1 באפריל עם טיסות יומיות כולל עצירה בלרנקה. כמו כן, Fly One מולדובה שתשוב להפעיל טיסות לקישינב כבר ב-25 בפברואר וגם Cyprus Airways שתחדש טיסותיה החל מ-2 במרץ. 

הקליקו כאן וגלו את כל הטיסות לישראל וממנה ביום ה-139 למלחמה. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר קנדהיונייטד איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: