אא

שר התיירות חיים כץ ביריד NRB בארה"ב: "הדרך הטובה ביותר לתמוך בישראל היא להגיע אליה"

בנאומו בפני 4000 אנשי תקשורת נוצריים, שר התיירות חיים כץ הודה לקהילה האוונגלית על התמיכה החד משמעית, הצהיר כי ישראל בטוחה לתיירות וקרא להגברת תנועת התיירות הנוצרית

שר התיירות חיים כץ שר התיירות חיים כץ

"הטבח שבוצע בנו ב-7 באוקטובר החזיר אותנו לימים חשוכים, ימים בהם גילינו מחדש את החוזק של העם היושב בציון. התמיכה ומסרי הסולידריות מהקהילה הנוצרית, היו לנו לאור גדול בתוך החושך. תהיו שגרירינו בדיבורים ובמעשים".

כך אמר שר התיירות חיים כץ אמש (21.2.24) בנאומו בפתיחת יריד התיירות NRB שנערך בנשוויל שבמדינת טנסי בארה"ב. "הדרך הטובה ביותר לתמוך בישראל היא להגיע אליה. ביטחון התיירים הוא בראש מעייננו. ישראל מקפידה על בטחונם של התיירים והאזרחים כאחד. מרבית האזורים התיירותיים לא הושפעו מהמלחמה ובטוחים לחלוטין. הגיעו עוד השנה, להתחזק ולחזק אותנו". 

במסגרת הביקור בארה"ב, פועלים שר התיירות חיים כץ ונציגי המשרד להגדלת היקף התיירות הנוצרית לישראל תוך קידום שיתופי פעולה עם סיטונאי תיירות ומובילי דעה בעולם הנוצרי. בין היתר, נערכות פגישות עם חברות שיווק ומדיה המתמחות בקהל הנוצרי, בהן רשת הטלוויזיה האוונגלית הגדולה ביותר בארה"ב - TBN, קבוצת SALEM ועוד. 

היום (חמישי) ייצא השר כץ לניו יורק וייפגש עם חברת התיירות InterNova, מהגדולות בארה''ב ועם מנכ'"ל התאחדות הסיטונאים האמריקאי USTOA.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: שר התיירותחיים כץיריד תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: