אא

"הפחתת אגרות הלואו-קוסט בטרמינל 3 פוגעת בתעופה"

מנכ"ל יאט"א בישראל במכתב נוקב למנכ"ל משרד התחבורה על רקע ההחלטה לתת אגרות מופחתות לחברות הלואו-קוסט בטרמינל 3: "התנהלות שאינה שוויונית, פעל להשוואת האגרות"

נתב"ג (צילום: עמית קוטלר) נתב"ג (צילום: עמית קוטלר)

החלטת משרד התחבורה לתת הנחה באגרות בנתב"ג לחברות הלואו-קוסט בטרמינל 3 מביאה את קובי זוסמן, מנכ"ל יאט"א בישראל, לשלוח מכתב נוקב למנכ"ל משרד התחבורה, משה בן זקן.

לאור מחאת החברות המוזלות וביטול הטיסות לישראל בגלל תשלום האגרות הגבוהות בטרמינל 3 בנתב"ג לעומת טרמינל 1 - שסגור לפעילות - במשרד התחבורה החליטו לבוא לקראת החברות.

"מדובר בהתנהלות שאינה שוויונית במסגרתה נתנו רק לחברות תעופה ממגזר ספציפי הידועות כחברות לאו-קוסט הנחה משמעותית בתעריפי השימוש בטרמינל", כותב זוסמן בפנייתו ומוסיף: "בכל הכבוד, לדעתנו החלטה האמורה (ככל שהתקבלה) שמשמעותה העדפת מגזר אחד על משנהו אינה עולה בקנה אחד עם טובת הענף בכללותו ולטעמנו אין בה כדי להוות תמריץ מתבקש להחזרת טיסות מלאה של כל חברות התעופה והשבת המצב לקדמותו".

עוד כותב זוסמן: "נבקשך להפעיל את סמכותך ובשלב זה לפעול באופן מידי להשוואת כל תעריפי האגרות לכל חברות תעופה העושות שימוש בטרמינל 3, וזאת כחלק מפעולות אחרות נוספות בהן ניתן לנקוט ולסייע לחברות התעופה באופן שתיווצר תשתית ראויה שתבטיח חזרה מהירה וחלקה לשגרת פעילות תעופתית אזרחית בינלאומית ענפה מישראל ואליה (על כל המשתמע מכך) מיד כשיתאפשר הדבר".

עוד דורש זוסמן בשם חברות התעופה לפעול לביטול מס הנוסע הנכנס המושת על חברות התעופה "וכי יבוצע עדכון מידי של אגרת הסבלות, כך שחברות התעופה ישלמו אך ורק על שירות שניתן להם".

מנכ"ל יאט"א חותם את מכתבו וכותב כי "גם לאור המצב בו שרויה המדינה, אשר ברור הוא כי יימשך עוד זמן לא מבוטל, נבקש להורות על הפחתה גורפת (ולו זמנית) באגרות על מנת לדרבן חברות תעופה נוספות לטוס לישראל, וגם לעודד חברות שכבר פועלות להגדיל את היקף הפעילות שלהן".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נתב"גיאט"אקובי זוסמןמנכ"ל יאט"א ישראלטרמינל 1טרמינל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: