אא

נמל התעופה וינה: מטוס ה-A380 הענק של אמירייטס חוזר לפעול בקו דובאי - וינה

מטוס הדגל של חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות, המטוס הדו-קומתי הפופולרי, עם קיבולת של 519 נוסעים, נחת אתמול בווינה ומתחיל לפעול באופן סדיר בקו

מתקבלים בברכה בווינה. צילום: אמירייטס מתקבלים בברכה בווינה. צילום: אמירייטס

מטוס A380 של חברת אמירייטס חזר לווינה לאחר הפסקה של כמעט 4 שנים ובו יותר מ-400 נוסעים. אמירייטס היא חברת התעופה היחידה המפעילה את מטוס הענק הדו-קומתי של איירבוס בנמל התעופה הבינלאומי של וינה.

מטוס הסופר-ג'מבו נחת באוסטריה בפעם הראשונה בשנת 2014 לציון יום השנה ה-10 לפעילותה של אמירייטס באוסטריה.

"אנו שמחים להחזיר את ה-A380 שלנו לקו וינה - דובאי ולהציע לנוסעים שלנו את החוויה שאין דומה לה על סיפון המטוס הפופולרי. ה-A380 הוא מטוס הדגל של אמירייטס וחביב בקרב נוסעים ברחבי העולם. שובו של המטוס הדו-קומתי לפעילות באוסטריה מדגים את המשמעות של הקו ברשת הנתיבים הגלובלית שלנו", אומרת אליזבת צאונר, מנהלת אמירייטס באוסטריה.

יוליאן יגר, מנהל נמל התעופה של וינה, מתלהב גם הוא מהחזרה של ה- A380: "אני שמח שה- A380 של אמירייטס חזר לשירות סדיר לווינה. מטוס הנוסעים הגדול בעולם הוא גולת הכותרת עבור כל הנוסעים ומטוס נהדר לשדה התעופה של וינה. הגידול הנלווה בקיבולת הוא סימן נוסף לחיזוק הקשרים למזרח התיכון וטוב לתיירות לאוסטריה וממנה".

ה-A380 הוא כיום מטוס הנוסעים הגדול בעולם ומטוס הדגל של צי אמירייטס. יותר מ-90 מטוסי A380 נמצאים כעת בשירות ברשת המסלולים הגלובלית של החברה. עם 14 מושבים במחלקה הראשונה, 76 במחלקת עסקים ו-429 מושבים במחלקת תיירים, A380 מציע 3 מחלקות וקיבולת של 519 נוסעים.

הנוסעים בקו וינה - דובאי יוכלו שוב ליהנות מהשירותים שמציע מטוס A380. נוסעי המחלקה הראשונה יכולים ליהנות מספא המקלחת, הזמין בלעדית ב- A380של אמירייטס. נוסעי מחלקה ראשונה ומחלקת עסקים יכולים ליהנות גם מהטרקלין בקומה העליונה. בנוסף, לכל הנוסעים יוגשו מאכלים בינלאומיים ואזוריים וייהנו ממערכת הבידור עם עד 6,500 ערוצים של בידור לפי דרישה, כולל תוכן אוסטרי וסרטים הוליוודיים עם כתוביות בגרמנית.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: וינהאמירייטסA380

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: