אא

אמריקן איירליינס: חברת התעופה האמריקנית היחידה שתטוס ישירות בין ניו יורק לטוקיו

החברה תשיק ב-28 ביוני את הקו בין ניו יורק (JFK) לנמל התעופה האנדה בטוקיו (HND), ממנו הנוסעים יוכלו להתחבר ליותר מ-30 יעדים בטיסות של ג'פאן איירליינס

צילום: 123rf צילום: 123rf

הנסיעה ליפן מניו יורק תהיה קלה יותר בקיץ הקרוב עם קו חדש של אמריקן איירליינס בין ניו יורק (JFK) לנמל התעופה הבינלאומי האנדה (HND) של טוקיו. בשבוע שעבר משרד התחבורה של ארצות הברית (DOT) אישר רשמית את בקשתה של אמריקן להפוך לחברה האמריקנית היחידה, המפעילה טיסות ישירות בין JFK ל-HND.

"אמריקן מצפה להשיק טיסות בין JFK ל-HND בקיץ הקרוב", אמר בריאן זנוטינס, סגן נשיא בכיר של אמריקן לתכנון רשת ולוח זמנים. "השירות החדש הזה ישלים את הטיסות המוצעות על ידי השותפה העסקית המשותפת שלנו, Japan Airlines, ויעניק יותר דרכים ללקוחותינו לנסוע בין ארה"ב ליפן".

כרטיסי טיסה לקו החדש יהיו זמינים לרכישה החל ב-26 בפברואר באתר של אמריקן או באפליקציה לנייד של אמריקן.

החל מה-28 ביוני הקו של אמריקן ישלים את הטיסות הקיימות עם שותפתה, ג'פאן איירליינס. לרשות הנוסעים בין JFK ל-HND יעמדו עד 3 טיסות יומיות לבחירה – שתיים של החברה היפנית ואחת חדשה של החברה האמריקנית.

הטיסה היומית החדשה של אמריקן תציע קישורים ליותר מ-30 ערים ברחבי יפן ומזרח אסיה, בטיסות ג'פאן איירליינס, כולל ערים גדולות כמו: אוסקה, סאפורו ופוקואוקה.

הקו החדש בין ניו יורק לטוקיו יהיה הטיסה היומית הרביעית של אמריקן לנמל האנדה, שיצטרף לקו היומי הקיים מדאלאס-פורט וורת' (DFW) ושתי טיסות יומיות מלוס אנג'לס (LAX).

השותפות העסקית בין אמריקן איירליינס וג'פאן איירליינס תציע ללקוחות עד 17 טיסות יומיות בין ארצות הברית ליפן בקיץ הקרוב, כולל 10 טיסות יומיות לנמל האנדה טוקיו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמריקן איירליינסJFKטוקיו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: