אא

איתיחאד איירווייס: 3 מטוסי בואינג 787-9 דרימליינר חדשים הצטרפו היום לצי

חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות בירכה על הגעת המטוסים החדשים לאבו דאבי, והם יגדילו את הצי שלה ל-88 מטוסים ויסייעו לה להרחיב את הפעילות בלוח הקיץ הקרוב

צילום: איתיחאד איירווייס צילום: איתיחאד איירווייס

איתיחאד איירווייס, חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות ואבו דאבי, הודיעה היום על הגעת 3 מטוסי 787-9 דרימליינר חדשים לנמל התעופה הבינלאומי זאיד של אבו דאבי (AUH).

כל שלושת המטוסים כוללים את פנים תא הנוסעים החדש של החברה, בתצורת שתי מחלקות: 32 סוויטות עסקים ו-271 מושבי אקונומי. המטוסים אמורים להיכנס לשירות בהמשך החודש.

"אנו שמחים לקבל בברכה את מטוסי הבואינג 787 הדרימליינר החדשים והמתקדמים הללו לאבו דאבי. הגעתם היא המפתח לאסטרטגיית הרחבת הרשת שלנו ומגיעה בזמן המושלם כשאנחנו ממשיכים להוסיף מספר יעדים חדשים ולהרחיב את התדרים לשוקי מפתח", אמר אנטונואלדו נבס, מנכ"ל איתיחאד, והוסיף: "המטוסים החדשים האלה תומכים במחויבות שלנו לאבו דאבי, ומאפשרים לנו להביא יותר אורחים לחוות את הבירה המדהימה של איחוד האמירויות, בין אם כיעד הקצה שלהם או בעצירת ביניים בעת חיבור דרך הרשת המתרחבת שלנו".

מטוסי ה-787-9 החדשים יחזקו עוד יותר את הצי של איתיחאד, כאשר היא תשיק יעדים נוספים במהלך החודשים הקרובים.

ב-31 במרץ 2024 החברה תתחיל לטוס לבוסטון, היעד הרביעי שלה בארה"ב, ובקרוב תוסיף את ניירובי ובאלי לרשת שלה. איתיחאד תפעיל גם קווי קיץ לניס, מלאגה, מיקונוס וסנטוריני.

הגעתם של שלושת מטוסי הדרימליינר החדשים באה בעקבות מסירת בואינג 787-10 באוקטובר 2023, וכעת איתיחאד מפעילה 43 מטוסי דרימליינר, יחד עם מטוסי איירבוס A380, A350, A320 ובואינג 777.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איתיחאד איירווייסאבו דאבי787 דרימליינר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: