אא

נסגרת באופן מיידי: חברת התעופה Lynx Air תעצור את כל פעילותה ביום שני הקרוב

חברת האולטרה לואו קוסט הקנדית, שהחלה לפעול לפני פחות משנתיים, תחדל לטוס בשל לחצים פיננסיים הכוללים עלויות דלק, שערי חליפין ועוד. "הנוסעים הם בראש סדר העדיפויות שלנו, וכדי להבטיח שנביא כמה שיותר מנוסעינו הביתה, נמשיך להפעיל את רוב הטיסות עד סוף השבוע"

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

חברת האולטרה לואו קוסט הקנדית Lynx Air, שהחלה לפעול באפריל 2022, הודיעה כי תחדל לטוס החל מהשעה 12:01 בצהרים ביום שני, 26 בפברואר. 

באתר החברה מצוין כי: "ההחלטה על הפסקת הפעילות הייתה קשה מאוד עבורנו. עבדנו ללא לאות כדי למצוא פתרון שימשיך את הפעילות שלנו, אבל נתקלנו בכמה אתגרים. הוחלט להפסיק במהירות את הפעילות תוך השארת מספיק זמן כדי להביא את הצוותים שלנו וכמה שיותר מנוסעינו הביתה." 

עוד מצוין כי: "עבודה אדירה הושקעה בצמיחה והתרחבות של Lynx Air במהלך השנתיים האחרונות, והציעה לקנדים חווית טיסה בעלות נמוכה. עם זאת, הלחצים הפיננסיים המורכבים הקשורים לאינפלציה, עלויות הדלק, שערי החליפין, עלות ההון, עלויות הרגולציה והמתח התחרותי בשוק הקנדי הערימו קשיים שהארגון שלנו לא יכול היה להתגבר עליהם. בלב כבד אנחנו עוזבים את השמיים. אנו מקווים בהיעדרנו שהחזון שלנו לעורר עוד קנדים לטוס ישאיר את חותמו על הנוסעים שלנו."

"הנוסעים שלנו הם בראש סדר העדיפויות שלנו, וכדי להבטיח שנביא כמה שיותר מהם הביתה, נמשיך להפעיל את רוב הטיסות שלנו עד סוף השבוע הזה."

נוסעים שטיסתם תתבטל יקבלו הודעה בדוא"ל. למידע אודות מצב הטיסות ופרטים נוספים יש להתעדכן באתר החברה

ShutterstockShutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Lynx Air

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: