אא

Qantas דוחה את הפעלת הקו מסידני לניו יורק לשנת 2026

הטיסה בקו צפויה להיות הארוכה ביותר בעולם, והחברה האוסטרלית ציפתה להשיק אותה ואת הטיסה ללונדון במסגרת פרויקט Sunrise כבר השנה או בשנה הבאה, ועקב עיכוב באספקת המטוסים דחתה אותה עד אמצע 2026 לפחות

קואנטס. צילום: 123rf קואנטס. צילום: 123rf

חברת התעופה האוסטרלית Qantas דחתה את תחילת הטיסה שלה מסידני לניו יורק, המיועדת להיות הטיסה הארוכה ביותר בעולם, לשנת 2026 בטענה לעיכובים בייצור ובאספקת המטוסים ע"י איירבוס.

הטיסות במסגרת "פרויקט Sunrise" יפעלו מסידני לניו יורק ולונדון במטוס איירבוס A350. עם זאת, קואנטס אמר כי עיכובים בייצור המטוסים של איירבוס "השפיעו על מועדי האספקה", ודחו את המסירה הצפויה של המטוס בכחצי שנה, ולכן החברה דחתה את תחילת הטיסות עד אמצע 2026 לפחות.

קואנטס החלה לבדוק לראשונה את הקווים הארוכים במיוחד ב-2019 בטיסות של 20 שעות מסידני ללונדון וגם לניו יורק כדי לראות איך אדם יכול להתמודד עם בילוי של יום שלם באוויר. לאחר תחילת מגפת הקורונה חברת התעופה אמרה שהיא עדיין מקווה להשיק את הטיסות באופן רשמי ב-2024 או 2025.

כבר בשנה שעברה החברה הציגה את חוויית הטיסה במטוסי האיירבוס A350-1000 החדשים שלה, שיכללו 6 סוויטות מחלקה ראשונה, 52 סוויטות במחלקת עסקים, 40 מושבי פרמיום אקונומי ו-140 מושבי אקונומי, כולל חידושים ייחודיים, כמו אזור בריאות ופעילות לטובת הנוסעים וכן אינטרנט אלחוטי בחינם, אשר יותקן בכל צי מטוסי ה-A350 של החברה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קואנטססידניA350

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: