אא

לראשונה: מותג היוקרה Kimpton ינחת באי האיטלקי שטוף השמש

אחת מקבוצת המלונות המובילה בעולם, הודיעה על החתימה של הנכס הראשון של מותג Kimpton באיטליה המצטרף לפורטפוליו היוקרה והלייף סטייל הצומח במהירות, כאשר המותג צפוי לעבור את אבן הדרך של 100 מלונות ויגיע ל-20 מדינות עד 2025

מלונות ומסעדות Kimpton באיטליה. צילום: IHG מלונות ומסעדות Kimpton באיטליה. צילום: IHG

IHG Hotels & Resorts, אחת מקבוצות המלונות המובילה בעולם, חתמה על הנכס הראשון ממותגי מלונות ומסעדות Kimpton באיטליה שמצטרף לפורטפוליו היוקרה והלייף סטייל הצומח במהירות של קבוצת המלונות. כיום, השני בגודלו בעולם, נכס Kimpton בסיציליה ייפתח במחצית השנייה של 2025 ומייצג הסכם ניהול עם השותפה Società Turistica Alberghiera Taorminese.

החתימה של Kimpton בסיציליה באה בעקבות שש פתיחות והחתמות יוקרה ולייף סטייל על ידי IHG בשנת 2023, מה שמדגים את ההשקעה וההתמקדות של IHG בשוק מפתח זה. ההשקעה באה לידי ביטוי במלון האורבני הראשון של Six Senses שנפתח ברומא, יחד עם InterContinental Rome Ambasciatori Palace ומלון אינדיגו פירנצה. שני נכסים נוספים של Hotel Indigo אמורים להיפתח בטורינו ובטריאסטה במהלך השנים הקרובות, כמו גם הנכס הראשון של IHG Vignette Collection, מלון Alexandra ברומא בשנת 2025.​

מלון הבוטיק בן 59 חדרי השינה צפוי לכלול הסעדות שימשכו את אורחי המלון והמקומיים כאחד. חדר ארוחת הבוקר וטרסת הבר יציעו גם נוף פנורמי, החל מקלבריה ועד מפרץ איזולבלה.

ההגדרה של Kimpton לבריאות משתרעת מעבר למובן מאליו כדי לחדור לחוויית האורח, מהשפעות בניית הקהילה של ה- Evening Social Hour ועד לאפשרויות הבריאות הזמינות במיני בר. בהמשך לאתוס זה, מלון קימפטון בסיציליה יכלול גן ים תיכוני חיצוני, בריכת שחייה באורך 20 מטר ומגרש טניס.

Willemijn Geels, סמנכ"ל פיתוח, אירופה, IHG Hotels & Resorts, הגיבה: "איטליה ידועה מזה זמן רב במוניטין שלה של טיולי יוקרה, מיקומי חוף עוצרי נשימה וקהילות תוססות - ואסטרטגיית הצמיחה שלנו במדינה תוכננה כדי להשלים זאת. לאחר עלייה בפעילות בשנת 2023, שגרמה לנו להכפיל את היצע היוקרה וסגנון החיים שלנו בשוק זה, אנו שמחים כעת לשתף פעולה עם Società Turistica Alberghiera Taorminese כדי להרחיב עוד יותר את הנוכחות שלנו באיטליה עם נכס סגנון חיים בוטיק זה על האי הציורי סיציליה. הרחבה זו מדגישה את הדרישה והאמון מהבעלים שלנו להטמיע את תיק היוקרה וסגנון החיים של IHG באחד מיעדי הפנאי הנחשקים ביותר באירופה. אנו מצפים לספק חוויות יוצאות דופן לאורחים שלנו ולעזור להם ליצור זיכרונות בלתי נשכחים ברגע שנפתח את דלתותינו במחצית השנייה של 2025."

Kimpton, שנוסדה ב-1981 על ידי מלונאי בעל חזון, ביל קימפטון, הייתה חלוצה של פילוסופיית מלונות הבוטיק והמסעדות שנחשבת כיום רגילה בתחום האירוח. IHG רכשה את המותג Kimpton Hotels & Restaurants ב-2018 ומאז היא מובילה את התרחבותה לאירופה ומחוצה לה. הנכס של Kimpton בסיציליה מצטרף לפורטפוליו הנכסים העולמי שלה.

Raffaele Ranucci, הבעלים של Società Turistica Alberghiera Taorminese, הוסיף: "אנו שמחים לשתף פעולה עם IHG Hotels & Resorts כדי להביא את המלון הראשון ממותג Kimpton לאיטליה, סיציליה. הפרק החדש והמרגש הזה אומר שנקבל את פני המבקרים ביעד מיוחד במינו ברגע שנפתח את דלתותינו בשנת 2025, ונספק לאורחים את השירות, השירותים והחוויות שאין שני להם שהמותג Kimpton ידוע בהם."

מלון Kimpton בסיציליה יהיה המלון ה-30 של IHG Hotels & Resorts באיטליה ומצטרף לפורטפוליו של שמונה מלונות Kimpton ברחבי בריטניה ויבשת אירופה, חלק מהפורטפוליו העולמי של Kimpton הכולל 78 מלונות ב-12 מדינות, המייצגים 13,721 חדרי שינה. בשנים הקרובות 54 בתי מלון נוספים יצטרפו למותג Kimpton, כאשר הוא יעבור את אבן הדרך של 100 מלונות ויגיע ל-20 מדינות עד 2025.

העיר טאורמינה - סיציליה. צילום: 123rfהעיר טאורמינה - סיציליה. צילום: 123rf

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ihg

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: