אא

בעקבות רישום כפול של מפונים: פער של עשרות מיליוני שקלים בין המלונאים לממשלה

לטענת המלונאים, מפונים רבים נרשמו ב-2 מלונות במקביל וכעת הם דורשים לקבל עליהם את הכסף. בכל התקופה לא הוקמה מערכת שיכולה לבדוק היכן המפונים שהו, כאשר ההערכה היא כי מדובר בפער של עשרות מיליוני שקלים

כנסת ישראל. צילום: shutterstock כנסת ישראל. צילום: shutterstock

המאבק החדש של המלונאים.

מסתבר שבמקרים רבים, מפונים שנרשמו במלון מסוים והחליטו בסוף להירשם במלון אחר, לא ביטלו את הרישום שלהם ולמלונות ולמשרד התיירות אין דרך לפקח על כך.

כעת, עדיין אין הסכמה בין המלונות לבין הגורמים הממשלתיים ומשרד התיירות בנוגע לפיצוי המלונות בהם שהו מפונים שעשו רישום כפול. על פי ההערכות, מדובר בפער של עשרות מיליוני שקלים.

לאורך כל התקופה, לא הוקמה מערכת בה רשומים כלל המפונים לפי תעודות זהות עם סינכרון בין המערכות השונות. על כן, נוצרה סיטואציה לא נעימה, כאשר יש מלונות בודדים שמבחינתם 2-3 מיליון שקל שמעכבים להם כיום לתשלום בגלל כל הבלגן שנוצר יכול להשפיע על הקיום שלהם ואף להביא להתמוטטותם.

הצדדים מנסים להגיע לפתרון, כאשר עמדת המלונאים הינה חד משמעית :"לא היינו יכולים למנוע כזה דבר. מפונה נרשם במלון מסוים , אנחנו לא יכולים לדעת שהוא לא נמצא אם הוא לא ביטל. זו לא סיטואציה רגילה שיש לנו שליטה על האורחים שלנו".

אחד מהגורמים בענף המלונאות התייחס לעניין: "כאשר מגלגלים כ-3 מיליארד שקל סך הכל שמשלמים על המפונים, נכון שכמה עשרות מיליוני שקלים זה נשמע הרבה, אך ביחס לסכום סך הכל זה משהו קטנטן יחסית".

למשרד התיירות אין חברת חקירות או בלשות שיכולה כעת למצוא במקרה של הרישום הכפול מי אשם, מה הצד של המפונים, מה הצד של המלונות וכו', ולכן יצטרכו למצוא את הפתרון לסיטואציה הלא נעימה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: משרד התיירותמלונאותמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: