אא

לאחר 45 שנה: נסגרת פעילות חטיבת הויזות של התאחדות משרדי הנסיעות

לאחר שארה"ב ירדה ממצבת הויזות, בהתאחדות סוכני הנסיעות החליטו לסגור את חטיבת הויזות של חברץ ש.ע.ל שהוקמה בשנת 1979 ״ולהעמיק ולפתח פעילות באפיקים חדשים״. מתי תופסק הפעילות?

אילוסטרציה. צילום: Shutterstock אילוסטרציה. צילום: Shutterstock

לאחר 45 שנה, חברת ש.ע.ל (שירותים עסקיים לתיירות ונסיעות) החטיבה הכלכלית של התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל, סוגרת את חטיבת הויזות שלה החל מיום שישי הקרוב (1 במרץ 2024).

כל הבקשות לוויזות שיתקבלו עד מועד זה יופעלו כרגיל, אך החל ממועד זה לא יתקבלו בקשות חדשות.

טלי לאופר, מנכ"לית התאחדות סוכני הנסיעות כתבה לסוכנים בנוגע להחלטתה לסגור כי ״ההחלטה התקבלה כמובן לא כלאחר יד, אלא מתוך בחינת התפתחויות בענף מחד, ורצון להעמיק ולפתח פעילות באפיקים חדשים מאידך".

למעשה, ההחלטה הסופית התקבלה לאחר שארה"ב ירדה ממצבת הויזות לאחר שפתחה לישראלים הוצאת ויזות דרך אתר תוך 3 ימים בלחיצת כפתור והפסקת ההתעסקות בקביעת תורים.

ההתאחדות גם לא יכלה להתחרות במתחרים שנמצאים שעות על גבי שעות בשגרירויות השונות, מפעילים שם סוגי קשרים, כאשר זה דרש השקעה מאוד גדולה בענף שהולך ונעלם. לאופר הוסיפה כי הינה ״מעדיפה להשקיע אנרגיה ומשאבים בתחומים אחרים מתפתחים".

טלי לאופר. צילום: סיון פרג׳טלי לאופר. צילום: סיון פרג׳

עוד כתבה לאופר לסוכנים: "אנו מודים לכם לקוחותינו על האמון על פני עשורים של שיתוף פעולה, וכמובן מודים בקרב לב לצוות החטיבה, למנהלת החטיבה אורלי סלמה, שנתנה לכם שירות לעילא ולעילא למעלה מ-30 שנה בכל קצוות הארץ, לדורית פינקר ולאירה שמאילוב שהיו שם לצידה ונתנו שירות נפלא גם בשנים המאתגרות האחרונות. חברת שעל ממשיכה לפעול  בנמרצות הן ביתר תחומי הפעילות, לרבות בפרסום והפצה, ארגון מפגשי B2B פרונטליים ודיגיטליים וארגון סיורי סוכנים וכנסים, והן בפיתוח התפתחות חדשים. עבורנו זה אינו רק סוף אלא גם התחלה חדשה". 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טלי לאופרהתאחדות סוכני הנסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: