אא

"לא נמצא זכר לכולרה על סיפון האוניה Dawn": נורוויג'ן קרוז ליין (NCL) מעדכנת

ענקית הקרוזים מעדכנת כי לאחר תוצאות הבדיקות של ממשלת מאוריציוס, האוניה נורוויג'ן Dawn קיבלה אישור כניסה לפורט לואיס והירידה של כל האורחים החלה כבר הבוקר ה-27 בפברואר. ״מחוייבים לתעדף את חוויית האורח בכל שלב במסע השייט, גם במצבים בלתי צפויים״. כך תפצה החברה את הנוסעים

Norwegian Dawn. צילום: shutterstock Norwegian Dawn. צילום: shutterstock

לאחר פרסומים על התפרצות כולרה כביכול באוניה Dawn של ענקית הקרוזים נורוויג'ן קרוז ליין, Norwegian Cruise Line שעליה היו כ-3,000 נוסעים, החברה מעדכנת כי לאחר בדיקות של הרשויות נשללה האפשרות כי מדובר במחלת הכולרה. בחברה מדגישים כי למרות שהיה מדובר במספר קטן של נוסעים שחוו תסמינים קלים בקיבה היא נענה לבדרישת ממשלת מאוריציוס לערוך בדיקות לנוסעים שגרמו לעיכוב של יומיים בירידה מהאוניה.

בתגובה לפניית פספורטניוז נמסר על ידי דובר החברה כי: "עם הגעתה של Norwegian Dawn לפורט לואיס מאוריציוס ב-25 בפברואר 2024, היה מספר קטן של אורחים שחוו תסמינים קלים של מחלה הקשורה לקיבה. למרות דיווחים והשערות קודמים, לא היו מקרים מאושרים ואף עדות לכולרה על סיפון הספינה. למרות שרק שישה אורחים היו במעקב עקב תסמינים קלים של מחלה הקשורה בקיבה, ממשלת מאוריציוס דרשה בדיקות, ובכך עיכבה את הירידה המקורית של הספינה המתוכננת ל-25 בפברואר 2024.

בעקבות תוצאות הבדיקות הרגולטוריות על ידי ממשלת מאוריציוס ואישורם שלא נמצא זכר לכולרה במהלך הבדיקות שלהם, נורוויג'ן Dawn קיבלה אישור כניסה לפורט לואיס, מאוריציוס, והירידה של כל האורחים תחל מוקדם בבוקר ה-27 בפברואר, זמן מקומי."

עוד נמסר ע"י החברה כי: "אנו מחוייבים לתעדף את חוויית האורח בכל שלב במסע השייט, גם במצבים בלתי צפויים וקשים כגון זה. צוותי החוף והספינה שלנו שמרו על תקשורת שוטפת עם האורחים שנמצאים כעת על הסיפון, ומספקים עדכונים זמינים לאורך המצב הזה. לאור העיכוב בירידה, צוות NCL Air שלנו אירגן מחדש את סידורי הנסיעה, ללא עלות נוספת, עבור כל האורחים שהזמינו דרכנו את הטיסות במקור, עם למעלה מ-400 טיסות שהוזמנו מחדש תוך 24 שעות. בנוסף, סיפקנו לכל האורחים שירות Wifi וטלפון חינם, כך שגם מי שרכש חבילה בעצמו יוכל להזמין מחדש את הטיסות הלוך ושוב. כמו כן, נחזיר לאורחים הוצאות שנגרמו כתוצאה מהשינויים בטיסותיהם. אירוח חינם במלון הובטח גם עבור אותם אורחים שיש להם טיסה הלוך ושוב מתוכננת ל-28 בפברואר 2024. בנוסף, כדי לפצות על עיכוב בלתי צפוי זה של יומיים, סופק לאורחים אשראי לשייט עתידי."

עוד מעדכנת החברה כי: "לאורחים שהוזמנו במקור להפלגה ב-25 בפברואר 2024, העלייה לסיפון מתוכננת כעת להתחיל ב-27 בפברואר 2024 בשעות אחר הצהריים, זמן מקומי. בהתחשב בדחיית העזיבה, ארגנו שהייה חינם של יומיים במלון במאוריציוס לכל האורחים העולים לסיפון, הכוללת כמעט 1,200 חדרי מלון עבור למעלה מ-2,000 אורחים. הם גם קיבלו כיסוי לעלות הארוחות והוצאות נלוות אחרות, והעברות חינם לנמל ב-27 בפברואר 2024. בנוסף, עקב הקיצור של הפלגת השייט, הם גם יקבלו החזר יחסי המבוסס על אורך ההפלגה המופחת, כמו גם אשראי על הסיפון ואשראי שיוט עתידי. במהלך הימים האחרונים, האורחים עודכנו באופן שוטף דרך ערוצי תקשורת מרובים, כולל הודעת טקסט ואימייל.

יתרה מזאת, גייסנו במהירות צוות נוסף בשטח במהלך הימים האחרונים, שהטסנו כצוות ה-NCL Care הייעודי שלנו מהמשרדים במיאמי ובאנגליה, כדי לספק תמיכה נוספת ולהבטיח תהליך ירידה ויציאה חלקים ב-27 בפברואר 2024.

כמו תמיד, הבריאות והבטיחות של האורחים, הצוות והיעדים שאנו מבקרים הם בראש סדר העדיפויות שלנו. אנו פועלים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של בריאות הציבור והתברואה ומצייתים לכל תקנות הבריאות המקומיות". נמסר על ידי דובר נורוויג'ן קרוז ליין.

נשיא NCL, דיוויד ג'יי הררה: "אנו מעריכים את הסבלנות של האורחים שלנו במהלך ימים אלה, בזמן שאנו מנווטים במצב רגיש זה. אנו מעריכים מאוד את צוות ההנהגה והצוותים שלנו, כמו גם את צוותי החוף שלנו על כך שהם עושים מעל ומעבר כדי להבטיח את הנוחות של האורחים שלנו במהלך האירוע הבלתי צפוי הזה. אנו מאמינים כי יש לבצע את הדבר הנכון ולעשות כל מה שזמין כדי לספק את חווית החופשה הטובה ביותר האפשרית עבור האורחים שלנו."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: NCLNorwegian Cruise Line Holdings

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: