אא

אוויר פסגות: השת״פ של Marriott ו-Cathay Pacific עולה שלב

רשת המלונות וחברת התעופה האסיאתית Cathay מחליטות על העמקת השותפות בין החברות. במסגרת שיתוף הפעולה, הלקוחות זכאים לקבל גישה בלעדית להטבות החברות של שתי התוכניות וליהנות משפע של הטבות - מחבילת הטיסה ועד חוויית השהייה במלון

קרדיט: Marriott ו-Cathay קרדיט: Marriott ו-Cathay

רשת המלונות Marriott וחברת התעופה Cathay Pacific מעמיקות את השותפות.

אתמול (ב׳, 26 בפברואר) הודיע החברות על הרחבת הטבות על שיתוף הפעולה והחיבור בין תוכנית הנסיעות Marriott Bonvoy ותכנית החברות של Cathay. כעת, חברים זכאים יקבלו גישה בלעדית להטבות החברות של שתי התוכניות באמצעות הצעת התאמה מוגבלת לסטטוס, וצבירת נקודות מואצת באמצעות המרה דו-כיוונית חלקה בין מיילים לנקודות.

למעשה, החל מהיום, חברי Marriott Bonvoy ו-Cathay יכולים ליהנות משפע של הטבות והטבות, כגון מימוש שהייה במלון, העברת נקודות דו כיוונית, וחוויות משופרות של טיסה וחבילות נסיעות.

אליסון יאנג, סגנית נשיא Marriott: "כאשר תעשיית הנסיעות ממשיכה להשתנות, אנו מחויבים לאצור ולספק את החוויות הטובות ביותר כדי לחבר את החברים שלנו באמצעות כוח הנסיעות. יחד עם קתאי, הרחבת תוכנית השותפות הגלובלית של חברות התעופה שלנו מציגה הזדמנות להעסיק חברים נוספים באזור ככל שהם הולכים רחוק יותר וחוקרים יעדים חדשים ברחבי העולם. על ידי פתיחת עושר חדש של תגמולים והרשאות בשתי תוכניות הנאמנות, החברים מעודדים לקחת חלק במגוון רחב יותר של חוויות והטבות, תוך יצירת קשרים אמיתיים עם אנשים ומקומות ככל שהם לומדים יותר ומרגישים יותר עמוק בהרפתקאותיהם הבאות״.

אז מה מאפשרת השותפות החדשה?

- העלאת המרת נקודות דו-כיוונית: נקודות Marriott Bonvoy ניתנות להחלפה הדדית עם Asia Miles מ-Cathay כדי לפתוח הרשאות חבר בלעדיות יותר. עם תוכנית ההמרה הדו-כיוונית, ניתן להמיר 3 נקודות Marriott Bonvoy ל-1 Asia Mile, ו-2 Asia Miles יכולים להפוך לנקודת Marriott Bonvoy אחת. חברי Marriott Bonvoy יכולים להעביר את הנקודות שלהם למייל ולממש כרטיס טיסה, מטען נוסף ומושב עדיפות, כמו גם חוויות נסיעה אחרות כשהם נוסעים עם Cathay Pacific.

- הצעה לזמן מוגבל - מסלול מהיר לשדרוג סטטוס: לזמן מוגבל, השותפות מאפשרת לחברים לשדרג את הסטטוס שלהם דרך מסלולים מואצים ומוזלים. לחברי Marriott Bonvoy Gold, Platinum, Titanium ו-Ambassador Elite יש הזדמנות להאיץ למעמד של Cathay Silver או Gold, בהתאם לשכבת החברות שלהם. בינתיים לחברי Cathay Silver, Gold ו-Diamond יש הזדמנות להאיץ למעמד של Marriott Bonvoy Platinum Elite.

- הצעה לזמן מוגבל - התאמת סטטוס: לחברים תהיה הזדמנות להתאים את רמות החברות שלהם ב-Marriott Bonvoy וקתאי ולהרחיב את הגישה שלהם להטבות והצעות בלעדיות. חברי Marriott Bonvoy Platinum/Titanium/Ambassador Elite יותאמו לשכבת החברות של Cathay Silver, בכפוף למכסה מוגבלת, בעוד שחברי Cathay Silver/Gold/Diamond יכולים ליהנות ממעמד שווה ערך של Marriott Bonvoy Gold Elite.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קתאי פסיפיקקתאימריוטmarriott

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: