אא

הממשלה: "תוך יממה נאריך את שהות המפונים עד יולי"

ההסכם הנוכחי עם המלונאים בתוקף עד סוף פברואר; נכון להיום כ-42 אלף מפונים שוהים במלונות. המלונאים זועמים על כך שעד כה הממשלה השאירה אותם בחוסר ודאות. 1,500 עובדים שעדיין בחל"ת - ייאלצו למצוא מקור פרנסה אחר

הממשלה צפויה להאריך שהות המפונים במלונות (צילום: RF123) הממשלה צפויה להאריך שהות המפונים במלונות (צילום: RF123)

גורמים בכירים בממשלה הבטיחו למלונאים כי תוך 24 שעות תאושר הארכת שהות המפונים במלונות עד לחודש יולי. לממשלה לא נשאר זמן רב, שכן השהות נכון להיום בתוקף רק עד סוף החודש, קרי יום חמישי הקרוב.

כפי שפרסמנו בפספורטניוז, המלונאים זועמים על כך שהממשלה עדיין לא הודיעה רשמית על הארכת שהות המפונים מהדרום ומהצפון, כ-42 אלף איש במספר, במלונות השונים. יצוין כי בימי השיא של הפינוי, המספר עמד על כ-140 אלף.

ההתנהלות הממשלתית הגוררת את ההודעה בדבר ההארכה עד לרגע האחרון, זוכה לביקורת קשה של המלונאים שמאוד לא אוהבים לעבוד בתנאים כאלה של אי ודאות.

לאור הארכת השהות, עבור עובדים רבים תימשך תקופת החל"ת, ומדובר בפגיעה קשה בסקטור עובדי המלונות. כיום עדיין ישנם כ-1,500 עובדים בחל"ת, והמשך שהות המפונים הזוכים לשירות חלקי מהמלונות, לא מצריכה החזרת העובדים לתעסוקה מלאה. אם לא יימצא פתרון לכך, ענף המלונאות ייאבד לא מעט עובדים, שגם ככה חסרים לו. העובדים לא יכולים להיות באופן קבוע בחל"ת, והגיע הזמן שגם המלונאים שמרווחים יפה ידאגו גם לעובדים שלהם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמפוניםמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: