אא

Lufthansa City Airlines: הקווים הראשונים שהחברה תפעיל

הטיסה הראשונה של חברת התעופה מקבוצת לופטהנזה תמריא בקיץ 2024, שני מטוסי איירבוס A319 כבר נצבעו בעיצוב החדש. הרחבת הצי מתוכננת בעתיד ליותר מ-40 מטוסי איירבוס A220-300. הטיסות יהיו זמינות לרכישה החל מסוף אפריל. אלה יעדי החברה שאושרו

לופטהנזה לופטהנזה

חברת התעופה החדשה שהצטרפה אחרונה לקבוצת לופטהנזה, Lufthansa City Airlines, תמריא בקיץ 2024 - כעת אושרו גם היעדים הראשונים.

חברת התעופה תטוס בשלב ראשוןממינכן ליעדים הבאים: ברלין, המבורג, ברמן, דיסלדורף, קלן, הנובר וכן ברמינגהאם, בורדו ומנצ'סטר. בחודשים הקרובים החברה תרחיב בהדרגה את הרשת שלה ותציע יעדים נוספים באירופה.

מהחברה נמסר כי בהזמנת 40 מטוסי איירבוס A220-300 ועוד 20 אפשרויות רכישה, קבוצת לופטהנזה קבעה למעשה אבן דרך לעתידה של חברת התעופה החדשה. ההתחזקות של רשת הטווח הקצר חיונית לחיזוק מעמדה בשוק של קבוצת לופטהנזה ולצמיחה המתוכננת של קווים ארוכי הטווח של לופטהנזה.

נוסעי Lufthansa City Airlines יכולים לצפות להיצע מוצרי לופטהנזה ולחוויית הלקוח המוצעים בקווים הקצרים והבינוניים. שני המטוסים הראשונים מתוך ארבעת מטוסי איירבוס A319 שיוצבו השנה כבר נצבעו במיתוג החדש של החברה.

הטיסות יהיו זמינות לרכישה החל מסוף אפריל דרך ערוצי המכירות המוכרים של קבוצת לופטהנזה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Lufthansa City Airlinesלופטהנזהקבוצת לופטהנזה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: