אא

שער עולמי של המאה ה-21: צפו בהצצה לטרמינל החדש שיוקם בנמה״ת JFK

לרגל ציון שנה לתחילת בניית הטרמינל החדש בשווי של 4.2 מיליאד דולר, רשות הנמלים של ניו יורק וניו ג׳רזי בשיתוף JMP, החברה שאחראית על בנייתו, פרסמו הדמיות עדכניות לטרמינל העתידני באמצעות עיבוד מונפש

הדמיה באמצעות עיבוד מונפש. קרדיט: JFK Millennium Partners הדמיה באמצעות עיבוד מונפש. קרדיט: JFK Millennium Partners

רשות הנמלים של ניו יורק וניו ג'רזי ו-JMP, החברה שנבחרה לבנות ולהפעיל את טרמינל 6 של נמל התעופה הבינלאומי ג'ון פ. קנדי (JFK), ציינו שנה לתחילת בניית הטרמינל ופרסמו הצצה באמצעות הדמייה של הטרמינל באמצעות עיבוד מונפש.

כאמור, בניית הטרמינל עומדת בלוחות הזמנים, כאשר קורות הפלדה האחרונות צפויות לקום בקיץ הקרוב והשערים הראשונים ייפתחו ב-2026.

הטרמינל החדש, שבנייתו נאמדת בעלות של כ-4.2 מיליארד דולר, הוא חלק מהפיתוח ההיסטורי של רשות הנמלים בשווי 19 מיליארד דולר, שיהפוך את נמל התעופה הבינלאומי JFK לשער עולמי של המאה ה-21, המתחרה בשדות התעופה הטובים ביותר בעולם.

הדמיות של טרמינל 6 העתידי שצפוי להפתח ב-2026 בנמה״ת JFK:

"הצפייה בהדמייה של טרמינל 6 חדש המתגבשת היא סימן מוחשי לכך שההפיכה של JFK לשער גלובלי ברמה עולמית בעיצומה", אמר מנכ"ל רשות הנמל ריק קוטון. "טרמינל בינלאומי חדש ומרהיב זה הוא מרכיב מרכזי בתכנון מחדש של 19 מיליארד דולר של רשות הנמל של נמל התעופה הבינלאומי ג'ון פ. קנדי, והוא יביא הזדמנויות כלכליות חסרות תקדים לקהילות הסמוכות לשדה התעופה".

"מרגש מאוד לראות את הצוות החרוץ, המוכשר והשותפים שלנו מפתחים את טרמינל 6 JFK החדש מהיסוד. עם כל אבן דרך בבנייה וציון זה של שנה, אנו קרובים יותר לקבל את פני הנוסעים למתקן חדש יוצא דופן בשדה התעופה שיספק יתרונות אדירים לקהילה המקומית, לעיר ולמדינה שטרמינל 6 ישרת בגאווה", אמר ג'ורג' קייסי, יו"ר JFK Millennium Partners ויו"ר ומנכ"ל Vantage Airport Group, המובילה את פיתוח ובניית הטרמינל.

הדמיה באמצעות עיבוד מונפש. קרדיט: JFK Millennium Partners הדמיה באמצעות עיבוד מונפש. קרדיט: JFK Millennium Partners

JMP מפתחת את טרמינל 6 בשני שלבים, כאשר חמשת השערים הראשונים ייפתחו בתחילת 2026 והשלמת הבנייה צפויה עד 2028. קבוצת לופטהנזה הודיעה כי תעבור לטרמינל החדש, תפעיל טיסות למספר שערים באירופה ותיצור טרקלין ברמה עולמית חוויה לכלל האורחים הנוסעים בקבוצת חברות התעופה שלה. דיונים מתקדמים עם חברות תעופה נוספות מתנהלים גם כן.

מסעדות ומתקנים בהשראת העיר ניו יורק בהיקף של כמעט 100,000 רגל מרובע מתוכננים בטרמינל כדי ליצור תחושה ניו יורקרית ייחודית במקום. בחירת מותגי המזון העתידיים, הקמעונאות והפטורים ממכס עדיין נמשכת, כשהשותפים יוכרזו לאחר שייבחרו.

הדמיה באמצעות עיבוד מונפש. קרדיט: JFK Millennium Partners הדמיה באמצעות עיבוד מונפש. קרדיט: JFK Millennium Partners

כמו כן, הנוסעים שלהן ייהנו מטרמינל בוטיק ברמה עולמית ומטרמינל דיגיטלי ראשון, יעיל ומלא בנוחות, הטכנולוגיה והשירותים העדכניים ביותר לנוסעים, כגון:

- 10 שערים, מתוכם תשעה שיתאימו למטוסים רחבי גוף

- מערכת כבודה אוטומטית מתקדמת, מתקני מכס/בקרת גבולות, וטכנולוגיות הסינון העדכניות ביותר של TSA

- עד חמישה טרקליני חברות תעופה חדשים , בנוסף לטרקלין נוסעים נכנסים חדש

- שירותי קונסיירז' דיגיטליים

- מרכז תחבורה יבשתי חדש ותחנת מוניות משותפת עם טרמינל 5 

- אוסף יצירות אמנות בהשראת העיר ניו יורק בהשתתפות אמנים מקומיים ובינלאומיים

- חומרי בניין בעלי מקורות קיימא, אנרגיה סולארית על הגג, ומערכות יעילות אנרגיה ונהלי תפעול ברחבי הטרמינל החדש

- אישורי קיימות עבור LEED (כסף או זהב), Envision ו-SITES בביצוע

טרמינל 6 החדש מתבסס על המומנטום של שלושת המרכיבים העיקריים האחרים של הטרנספורמציה של שדה התעופה שכבר מתבצעת. פיתוח של 9.5 מיליארד דולר של טרמינל 1 חדש חדיש שיעגן את הצד הדרומי של שדה התעופה פרץ דרך בספטמבר 2022. הרחבת טרמינל 4 ב-1.5 מיליארד דולר, בהובלת דלתא אייר ליינס ומסוף התעופה הבינלאומי JFK, מתבצעת כעת בתהליך בנייה.

הדמיה באמצעות עיבוד מונפש. קרדיט: JFK Millennium Partners הדמיה באמצעות עיבוד מונפש. קרדיט: JFK Millennium Partners

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: JFK

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: