אא

התאחדות משרדי הנסיעות תעניק מלגה למפונים ולמילואימניקים בקורסים להכשרת סוכני נסיעות

טלי לאופר, מנכ״לית התאחדות משרדי הנסיעות: ״ההחלטה נולדה מתוך מחשבה כי ישנם מפונים שבנוסף לקרקע שנשמטה תחת רגליהם ב7.10, גם נאלצים לחפש אופק מקצועי חדש וגמיש יותר. הרחבנו את המלגה גם למילואימניקים כהוקרת תודה על התגייסותם לטובת כולנו"

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

התאחדות משרדי הנסיעות בישראל מתגייסת לסייע למפונים ולמילואימניקים המעוניינים בהכשרה מקצועית מלאה כסוכן נסיעות מומחה בשנת 2024. ההתאחדות אף תסייע בשילוב מסיימי הקורס במשרדי הנסיעות החברים.

טלי לאופר, מנכ״לית התאחדות משרדי הנסיעות: ״ההחלטה נולדה מתוך מחשבה כי ישנם מפונים שבנוסף לקרקע שנשמטה תחת רגליהם ב7.10, גם נאלצים לחפש אופק מקצועי חדש וגמיש יותר. הקורס המלא של ההתאחדות מתנהל בזום ולכן ניתן להשתתף בו באופן מלא בכל עת ובכל מקום, ומאפשר לאחר מכן תעסוקה מלאה שיכולה להתבצע למעשה מכל מקום בארץ. הרחבנו את המלגה גם למילואימניקים כהוקרת תודה על התגייסותם לטובת כולנו ותוך רצון לסייע להם בהשתלבות מקצועית באזרחות ככל שזה נדרש ובהתמודדות עם אתגרי החזרה לשגרה. זאת תרומתנו הצנועה מאוד.״

במסגרת ההטבה, ההתאחדות תקצה בשלב ראשון שני מקומות בחינם בכל קורס סוכנים שייפתח בשנת 2024 אשר יוקצו למפונה מהדרום ולחייל מילואים ששרת חודשיים ומעלה במסגרת מלחמת חרבות ברזל, או לשני מפונים או לשני חיילים כאמור (לפי הביקוש). ככל שהביקוש יהיה גדול ההתאחדות תסייע למפונים ולמילואימניקים נוספים.

ShutterstockShutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: התאחדות משרדי הנסיעותטלי לאופר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: