אא

שייק שאק הגיע לישראל: ההיסטריה בעיצומה

הסניף הראשון של רשת המזון האמריקאית נפתח בדיזינגוף והתורים היו מטורפים. את שייק שאק הביאו לארץ קבוצת ירזין-סלע הידועה בהקמת מקומות יוצרי באזז (״מגזינו״, ״קפה איטליה״, ״טאקריה״ ועוד) בשיתוף עם הראל ויזל

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

שייק שאק פתחה סניף בתל אביב והישראלים כבר צובאים על ההמבורגריה המסקרנת.

רשת ההמבורגרים המפורסמת, שלה מעריצים בכל העולם שהולכים אחריה לכל סניף, הביאה איתה צוות ״שיק שאקים״ מקצועי מהסניף בארה״ב כדי להפוך את הפתיחה להכי מקצועית שיש.

מהאדם שיקבל אתכם בכניסה ועד הצוות שמחלק תפריטים בזמן שעומדים בתור כאילו מוכרים אייפון בחינם. אין מה לומר שהתגובות לסדר ולתקתוק של הצוות מצליחים להוציא קולות התפעלות ממה שהישראלי הממוצע שרגיל לדחיפות ולעצבים.

הקהל הצובא על פתח ההמבורגריה עלול להפתיע אתכם, אם חשבתם שתמצאו רק בני נוער ומתלהבים אז תופתעו לגלות גם לא מעט מבוגרים שהתמכרו לשיק שאק בזמן שהותם בארה״ב.

אז למה לצפות?

השאק הקלאסי עשוי מאנגוס ללא הורמונים או אנטיביוטיקה ויעלה לכם 33 שקלים ליחיד ו-42 שקלים לכפול, צ׳יזבורגר יעלה ויעלה לכם 39 שקלים ליחיד ו-51 שקלים לכפול ללא צ׳יפס או שתיה בכל המקרים.

יש גם גירסה פיקנטית להמבורגר עם בצל קריספי שתעלה לכם 6 שקלים יותר, גרסה צמחונית של פורטבלו ממולאת בגבינה מותכת במחיר לא זול של 59 שקלים. לטבעונים כרגע אין מה לאכול פה, אבל אני בטוחה שזה משהו שישתנה בקרוב.

לזה מצטרפות גם נקניקיות שמנמנות אבל אי אפשר שלא להתאכזב שהעוף המטוגן המפורסם של שיק שאק והנאגטס השמנמנים לא מופיעים וכולנו תקווה שהם יבליחו בהמשך.

עד אז תוכלו להנות מהצ׳יפס שעולה 18 שקלים, ציפס ברוטב גבינה מותכת – 26 שקלים והשילוב הפיקנטי עם הגבינה המותכת יעלה לכם 29 שקלים. שזו חתיכת תוספת להמבורגר.

קרדיט: YCD Atmosphere קרדיט: YCD Atmosphere

מה שכן מופיע זה כמובן המילקשייק שהופך את כל הסיפור למאד אמריקאי- למרות שאף פעם לא הבנתי איך אפשר לדחוף מילקשייק מתוק לביסים של המבורגר... אבל מי אני שאגיד שהם טועים. המילקשייקים יעלו 26/33 שקל בהתאם לגודל ויש גם ספיישל תל אביבי של מילקשייק פיסטוק. פרגון ישראלי עד הסוף.

ההצהרה כרגע היא על פתיחת 15 סניפים ברחבי הארץ. התגובות נעות מהתלהבות של המכורים לדבר לאלו שלא ידעו למה לצפות ובאו בהתלהבות יתרה, הקציצה לא גדולה ולכן כנראה תצטרכו כפולה וזה כבר סיפור לא זול. צ׳יזבורגר כפול לא גדול במיוחד וצ׳יפס גבינה יעלו לכם 77 שקלים לא כולל שתיה להמבורגר של בקושי 250 גרם. אבל הי, זה אמריקאי וזה מגניב וזה מה שחשוב להרבה אנשים.

שיק שאק, מול דיזינגוף סנטר, דיזינגוף 69 תל אביב

רואי בית אוןרואי בית און

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט קולינריקולינריההמבורגרתל אביב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: