אא

עוד ציון דרך חשוב לאמסלם טורס: Sabre ו-Atriis חתמו על הסכם להגדלת ההזמנות של NDC

יעקב אמסלם, מבעלי המניות של חברת Atriis: "אנחנו גאים שהתוכנה שפותחה כאן אצלנו בטבריה, ע"י המפתחים הנועזים שלנו, הפכה להיות מכונה פורצת דרך עם נוכחות מכובדת אצל גורמים משמעותיים בתעשיית הנסיעות והתיירות הגלובלית"

יעקב אמסלם: צילום: דניאל אביגדור יעקב אמסלם: צילום: דניאל אביגדור

Sabre ספקית התוכנה והטכנולוגיה המובילה ומניעה את תעשיית הנסיעות העולמית הודיעה על הסכם חדש עם חברת טכנולוגיית הנסיעות המנוהלת Atriis ולקוח ההשקה שלה ALTOUR להגדלת ההזמנות של Sabre New Distribution Capability (NDC) בשווקים גלובליים מרכזיים.

במסגרת העסקה, Atriis תוכל לספק לחברות העסקיות המטיסות את עובדיהן גישה חלקה לתוכן NDC שחברות תעופה מפיצות דרך ה-Sabre GDS.

"תוכנית Sabre's Beyond NDC צוברת תאוצה גוברת. חתמנו על מספר עסקאות מפתח של NDC בחודשים האחרונים כמו IAG, LATAM, הוואי ואייר פראנס- KLM האצנו גם את הפעלת התוכן של NDC עבור חברות תעופה ברחבי העולם, כולל LOT Airlines, Lufthansa Group, Malaysia Airlines ו-Scandinavian Airlines, שכולן מצטרפות למספר ההולך וגדל של חברות התעופה שמפיצות את הצעות ה-NDC שלהן ביותר מ-150 שווקים באמצעות Sabre. אמרה קתי מורגן, סמנכ"לית, ניהול מוצר - חוויות הפצה, פתרונות נסיעות של Sabre. "לכן, אנו שמחים להרחיב עוד יותר את טווח ההגעה של תוכן NDC שלנו באמצעות הסכם חדש זה עם Atriis. אנו מצפים לשפר את הגישה לתוכן NDC עבור מגזר הנסיעות הארגוניות, יחד."

צילום: shutterstockצילום: shutterstock

יעקב אמסלם, מבעלי המניות של חברת Atriis: "אנחנו גאים שהתוכנה שפותחה כאן אצלנו בטבריה, ע"י המפתחים הנועזים שלנו, כאן ליד "פלאפל ענבי" הפכה להיות מכונה פורצת דרך עם נוכחות מכובדת אצל גורמים משמעותיים בתעשיית הנסיעות והתיירות הגלובלית ואנחנו נמשיך לחלום, לפעול, ליזום ולייצר מוצרים פרודוקטיביים למען הארגון וכל השותפים העסקיים שלנו בתעשייה".

עם משרדים בארצות הברית, בריטניה וישראל, Atriis היא פלטפורמת ניהול נסיעות המרכזת את כל השירותים בנקודה אחת המספקת לחברות נסיעות, במיוחד לחברות ניהול נסיעות (TMCs) וחברות, תוכן עשיר לנסיעות רב-מקורות. Atriis, יחד עם ALTOUR, אחת מחברות ניהול הנסיעות הגדולות בעולם, שיתפו פעולה בצורה חלקה עם Sabre כדי להרחיב את היצע ה-NDC שלהם דרך Atriis, תוך מינוף מומחיות קולקטיבית וגישות חדשניות לקידום סביבת הקמעונאות החדשה של חברות התעופה. Atriis חברה ב-Sabre Developer Partner Network, המאפשרת את ההצטלבות של היצע וביקוש בין Sabre ללקוחות שלה באמצעות פלטפורמת ניהול הנסיעות של Atriis.

"אנו מחויבים לספק ללקוחות התאגידים וה-TMC שלנו גישה למסלולי טיול מקיפים של NDC לצד תוכן GDS מסורתי, להעצים אותם ליצור נסיעות מותאמות אישית, לשפר את חווית הקנייה והיעילות התפעולית", אמר עומרי אמסלם, מייסד שותף ו-COO של Atriis טכנולוגיות. "אנו שמחים לאחד כוחות עם Saber ו-ALTOUR כדי להפוך לאחת מפלטפורמות הנסיעות הארגוניות הראשונות המאפשרות למטיילים ולסוכנים לקנות, להשוות, להזמין ולשרת את התוכן הנרחב והצומח של NDC של Sabre ישירות דרך פלטפורמת הנסיעות של Atriis."

ALTOUR יהיה הלקוח הראשון של Atriis שיעלה לאוויר במרץ. התוכן יהפוך לזמין באופן נרחב לכל משתמשי Atriis במהלך הרבעון השני של 2024.

"אנחנו מאוד נרגשים להיות ה-TMC הראשון עם גישה לתוכן NDC של Sabre דרך פלטפורמת ההזמנות של Atriis", אמר גייב ריצי, נשיא ALTOUR. "השילוב של טכנולוגיה פורצת דרך זו בפעילות שלנו יבסס עוד יותר את ALTOUR כמובילה בתעשייה כאשר אנו ממשיכים לקבוע סטנדרטים חדשים לחדשנות ויעילות בשוק הנסיעות הארגוניות."

נזכיר כי כפי שפרסמנו באוקטובר 2022 ממשלת הולנד חתמה על הסכם לפיו היא תפעיל את מערך הנסיעות שלה באמצעות תוכנת Atriis שבבעלות אמסלם תיירות. כבר אז הוכרז הישג ענק לענקית התיירות הישראלית שנבחרה בזכות החדשנות שלה לאורך כל הדרך.

עוד נזכיר כי עוד קודם לכם ב-2018 אמסלם טורס עמדה מאחורי שיתוף הפעולה חובק העולם בין חברת Atriis הישראלית לבין Lufthansa City Center International שמטרתה היתה לאפשר לזכיינים שלה וללקוחות שלהם גישה מהירה למרחב עשיר של תכני נסיעות מיוחדת.

צילום: 123rfצילום: 123rf

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: AtriisNDCsabre

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: