אא

המטרה של אל על: הגדלת מכירת השירותים הנלווים

בשנת 2023 עמד סכום המכירות על סך של 23.5 דולר לנוסע, והחברה מתעתדת להגיע בשנת 2028 לסכום של 31.5 דולר בממוצע לנוסע

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

אל על מתעתדת להגדיל את סך ההכנסות של החברה באמצעות הגדלת מכירת מוצרים נלווים ישירים בתשלום לנוסע, Direct Ancillary.

עולם האנסילרי מורכב בין היתר משירותי בחירת הושבה, כבודה, שדרוגים ושירותים נוספים, שנמכרים כמשלימים לכרטיס הטיסה.

המטרה של אל על לפתח מוצרים נלווים חדשים, כגון תנאי כרטיס גמישים במקרה של ביטול נסיעה, תיאום מחירי הושבת משפחות בטיסות טרנסאטלנטיות ובמושבי הפרמיום, הוספת כבודה וכדומה, וכן ניתוח והתאמת פעילויות שיווק להגדלת המכירות.

אל על מגדירה את המטרה שלה לגידול בהכנסות מאנסילרי ישיר מ-13.5 דולר בממוצע לנוסע בשנת 2019 לכ-31.5 דולר בממוצע לנוסע בשנת 2028. בשנה החולפת סך ההכנסות מאנסילרי עמד על 23.5 דולר בממוצע לנוסע.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: