אא

האיגרת של מנכ״לית אל על: ״התוצאות מראות שהחברה בתנופת עשייה״

דינה בן טל, מנכ״לית אל על, שלחה השבוע איגרת חדשה לנוסעי החברה בה עידכנה על המצב והתהליכים בחברה: ״התייעלות תפעולית ופיתוח עסקי נכון, התוצאות מראות שאל על בתנופת עשייה. מודה ללקוחות על הנאמנות". לאגרת המלאה

דינה בן טל גננסיה דינה בן טל גננסיה

דינה בן טל, מנכ״לית אל על, שלחה השבוע איגרת חדשה המיועדת לנוסעי החברה. 

באיגרת, הודתה בן טל לנוסעים הנאמנים, ושיתפה את פעילות ומצב החברה ברקע המלחמה. בן טל מקפידה לאורך כל המלחמה לשלוח מידי תקופה אגרת לנוסעי החברה בה היא מעדכנת אותם במה שקורה בחברה.

האיגרת המלאה:

"בזמן כתיבת שורות אלו אנחנו עדיין מצויים במלחמה. 134 חטופים טרם שבו הביתה וחיילינו נלחמים, מגנים ושומרים עלינו בכל הגזרות.

לאחרונה השקנו קמפיין שמעודד את הציבור לבחור כחול-לבן ולטוס עם הדגל. הקמפיין הביא לידי ביטוי את הסיפור הישראלי של תחילת המלחמה והוא מראה לנו פעם נוספת כמה אל על שזורה בהיסטוריה של מדינת ישראל כגשר אווירי המחבר בין ישראל לעולם.

אנחנו גאים להיות חברת התעופה שנושאת על זנב מטוסיה את דגל ישראל ולהיות החברה ששומרת על לוח טיסות מגוון לעשרות יעדים בעולם, תוך הקפדה על ביטחון נוסעינו ועל בטיחותם. במסגרת הקמפיין היה חשוב לנו להוקיר את משרתי צה"ל על ההקרבה ועל תרומתם למדינה ולכן הענקנו להם באהבה אלפי כרטיסי טיסה במתנה למגוון יעדי אל על. נמשיך ונעניק להם הטבות נוספות גם בעתיד.

בימים אלו אנו מציינים שנה להשקת התוכנית האסטרטגית של החברה. פרסמנו לאחרונה את הדוחות הכספיים המסכמים את הרבעון הרביעי לשנת 2023 ואת תוצאותיה העסקיות של אל על לשנה כולה. כתוצאה של ניהול מוקפד, התייעלות תפעולית ופיתוח עסקי נכון, התוצאות השנתיות משקפות קו מגמה של שיפור ומראות שאל על בתנופת עשייה.

גם בתקופה זו אנו ממשיכים במחויבות שלנו להמשיך ולדבוק בתוכנית להצמיח את החברה. בין היתר, אנו פועלים להגדיל, להצעיר ולשדרג את צי המטוסים, להרחיב ולפתח את רשת הנתיבים והתדירויות. לאחרונה אף הכרזנו כי מעונת הקיץ הקרובה נפעיל יותר מ-50 טיסות שבועיות ליעדים מגוונים בצפון אמריקה, ובנוסף, במסגרת הרחבת השותפויות עם חברות תעופה מובילות בעולם הכרזנו על שיתוף פעולה עם דלתא איירליינס.

חווית הלקוח היא חלק מהותי בחזון שלנו. אנו משקיעים מאמצים רבים להביא את החידושים הטכנולוגיים ולספק לכם חוויה מקיפה ומשֹודרגת. מעתה ניתן לדוגמה להתרשם ממושבי המטוס ומנראות הקבינה בטכנולוגיית תלת מימד באפליקציה ובאתר אל על.

כמו כן, לפני מספר חודשים השקנו את התוכנית החדשה של מועדון הנוסע המתמיד ואני גאה לחלוק כי הגענו כבר לכשלושה מיליון חברים. אני מודה לכם על הנאמנות. נמשיך לחדש ולהגדיל את הצעת הערך עבור לקוחותינו.

אנחנו מייחסים חשיבות גם לנושא איכות הסביבה במסגרת התוכנית האסטרטגית, וכחלק מזה חתמנו לאחרונה על הסכם להשתתפות בתוכנית IEnvA של ארגון התעופה העולמי יאט״א בתחום הקיימות הסביבתית.

יחד עם כל עם ישראל בגבולות המדינה ומחוץ להם, ויחד עם כל תומכיה של מדינת ישראל, אל על מייחלת לשובם של החטופים במהרה ובשלום ולימים של שקט.

תודה על כך שאתם טסים עם הדגל.
אנחנו ממשיכים להיות כאן עבורכם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דינה בן טלאל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: