אא

הוארכו הטבות הרב-קו והטיסות לאילת בחינם עבור המפונים ומשפחות החטופים

הממשלה אישרה הארכה נוספת של טעינת רב-קו בחינם עד לסוף חודש אפריל וטיסות מאילת בחינם עד לסוף חודש מרץ לטובת מפוני הדרום והצפון, משפחות החטופים והנעדרים

כנסת ישראל. צילום: shutterstock כנסת ישראל. צילום: shutterstock

בשורה למפונים מהדרום ומהצפון שנאלצו לעזוב את מקום מגוריהם בשל המלחמה.

משרד התחבורה והבטיחות בדרכים בשיתוף עם משרד האוצר, החליט כי הטבת הטענת הרב-קו חופשי חודשי לכל רחבי הארץ, בחינם, תוארך עד לתאריך 29 באפריל. מדובר בשווי הטבה של 610 ₪ לכל כרטיס. בנוסף, הוארכה ההטבה שמעניקה טיסות בחינם לאילת עד לסוף חודש מרץ.

שירות הטענת הרב-קו בחינם פועל מתאריך 23 באוקטובר וניתן לכל המפונים שפונו בהחלטת ממשלה. המפונים יכולים לממש את הזכאות בעמדות שירות מיוחדות של הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במוקדי המפונים ובמלונות.

שרת התחבורה מירי רגב: "חובה עלינו לעשות ככל הניתן על מנת להקל על חייהם של המפונים שעדיין לא שבו לביתם ולהעניק סיוע למשפחות החטופים והנעדרים. יחד עם שותפנו באוצר, לצד שימור הרציפות התפקודית, אנחנו ממשיכים לסייע לאזרחי ישראל בימים מאתגרים אלו".

מנכ"ל משרד התחבורה הבטיחות בדרכים, משה בן זקן: "אני שמח שבהנחיית שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, אנו נעניק את הטבת הרב-קו חינם והטיסות לאילת לתקופה נוספת, בתקווה שבקרוב יוכלו המפונים לשוב לבתיהם ולא יזדקקו להטבה זו. משרד התחבורה והבטיחות בדרכים עומד לימין המפונים עוד מהיום הראשון ללחימה וימשיך לעשות זאת ככל שידרש".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: משרד התחבורהמירי רגבאילתמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: