אא

״ממשיכים לראות בשבוע האחרון מגמת התאוששות בהיקפי הטיסות״

כך ציינה חני סובול, מנכ"לית דיזנהאוז גרופ. עוד הוסיפה כי ״השיפור נובע מתחושה יחסית של שגרה שקיימת בציבור, לצד התחממות מזג האויר והסמיכות לפסח״

חני סובול, מנכ״לית דיזנהאוז גרופ. צילום: יעל צור חני סובול, מנכ״לית דיזנהאוז גרופ. צילום: יעל צור

לאחר חודשים לא פשוטים עבור התיירות הישראלית, ישנם סימנים זהירים של אופטימיות - חברות תעופה זרות חוזרות, ונראה שהמספרים בנתב״ג עולים בהדרגה.

חני סובול, מנכ"לית דיזנהאוז גרופ, התייחסה לעלייה הגוברת והשיפור בביקושים:

״אנחנו ממשיכים לראות בשבוע האחרון מגמת התאוששות בהיקפי הטיסות. השיפור נובע מתחושה יחסית של שגרה שקיימת בציבור, לצד התחממות מזג האויר והסמיכות לפסח. היעד העיקרי, טורקיה, שהיווה 12% מכלל הנוסעים בנתב"ג ב- 2023 נמחק לחלוטין, יחד עם סיני ומרוקו. במקומם מתחזקות מדינות מערב ומזרח אירופה, ולקראת פסח נרשמים גם ביקושים לקפריסין ואיי יוון. גם ארה"ב ממשיכה לשמור על מעמדה כיעד מוביל. "איי יוון וקפריסין יהוו השנה את התחליף העיקרי לחופשות בטן גב בטורקיה, לצד חופשות אורבניות וחופשות משפחתיות במערב ומזרח אירופה".

לצד ההתאוששות, סובול מוסיפה ומעריכה כי "עדיין תהיה ירידה כללית של כ- 20% בתנועת היוצאים לחו"ל בשנה הקרובה. הסיבה העיקרית היא היצע קטן של מקומות שמביא לעליות מחירים. חברות משמעותיות כמו איזיג'ט ורינאייר שהיוו כ-11% מכלל הנוסעים טרם חזרו לטוס וספק אם יעשו זאת בחודשים הקרובים. גם טורקיש שמטיסה 8% מכלל היוצאים הודיעה רשמית שלא תטוס לארץ עד אוקטובר 2024. יחד עם זאת, היחלשות שער הדולר מובילה להוזלה במחירי הטיסות, וניכר שהישראלים מנצלים את חלון ההזדמנויות הזה."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חני סובולדיזנהאוזמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: