אא

ארקיע מתחדשת: תאפשר ביצוע צ׳ק אין בנייד לפני טיסות לאילת

חברת התעופה הודיעה על שדרוג משמעותי במערכת הצ'ק אין של טיסותיה הפנים ארציות ובמקביל מעדכנת מה-17 במרץ את תעריפי הגבייה על כבודת הנוסעים

צילום: יח"צ צילום: יח"צ

חברת ארקיע ביצעה שדרוג במערכת הצ'ק אין של טיסותיה הפנים ארציות לאילת. מעתה נוסעים יוכלו לבצע צ'ק אין מהטלפון הנייד או מהמחשב הביתי, מהלך שיאפשר לנוסעיה לחסוך זמן ולדלג על התורים בשדה התעופה.

כמו כן, החברה עדכנה כי החל מה-17 במרץ, ייכנסו לתוקף תעריפי הגבייה על כבודת הנוסעים. טרולי יעלה 10 ש"ח לכיוון בהזמנה מראש או בווב צ'ק אין, ו-15 ש"ח לכוון בצ'ק אין בשדה התעופה. כבודת בטן במשקל עד 20 ק"ג תעלה 20 ש"ח לכיוון בהזמנה מראש או בווב צ'ק אין, ו-30 ש"ח לכיוון בצ'ק אין בשדה התעופה.

לנוסעים המזמינים טיסה במחיר מלא, בסך 377 ש"ח לנוסע או 271 ש"ח לתושב אילת, מובטחת כבודה עד 20 ק"ג וטרולי עד 8 ק"ג ללא תוספת עלות.

"כחלק משדרוג השירות לנוסעים בקו לאילת, אנו מציעים חווית הגעה נוחה וחסכונית יותר.״ ציין עוז ברלוביץ, מנכ"ל ארקיע והוסיף: ״אנו מעודדים את לקוחותינו לנצל את האפשרות לבצע צ'ק אין מראש ולהגיע ישירות לשער העלייה עד 30 דקות לפני המראה. המדיניות החדשה שלנו, המבוססת על המגמה העולם התעופה, מאפשרת מחירי טיסה נמוכים יותר ללא כבודה ומספקת אפשרות לשדרוגים נוספים בתוספת תשלום, מה שמאפשר לנוסע לבחור איך לטוס בהתאם לצרכיו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ארקיע

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: