אא

אמריקן איירליינס מתחדשת: הזמינה 260 מטוסים צרי גוף חדשים

ההזמנה החדשה כוללת גם מטוסי בואינג מקס 10 שייצורם מתעכב, וכמו כן היא מתכננת חידוש והרחבה של המחלקה הראשונה במגוון מטוסים נוכח הדרישה הגוברת

צילום: 123rf צילום: 123rf

אמריקן איירליינס הודיעה היום כי היא מזמינה 260 מטוסי צר-גוף חדשים, כולל מטוסי בואינג 737 Max 10, שייצורם מתעכב עקב ההקשיים של בואינג.

ההזמנה החשה של אמריקן כוללת 85 מטוסי 737 Max 10 של בואינג ו-85 ממטוסי איירבוס A321neo, וכן 90 מטוסי Embraer E175. המטוסים החדשים יסייעו לחברה להרחיב פעילות בקווים פנים-ארציים ובינלאומיים קצרים.

ההזמנה של אמריקן היא הבעת אמון עבור בואינג, אשר נאבקת בשורה של פגמי ייצור ואישורים של מטוסים חדשים, שנמשכו שנים יותר מהצפוי המקורי. אפילו סקוט קירבי, מנכ"ל חברת התעופה המתחרה, יונייטד איירליינס, אמר לאחרונה שחברת התעופה שלו מקדמת את התוכניות שלה ללא ה-Max 10s שלה בגלל העיכובים.

אמריקן ציינה שהיא תמיר גם הזמנות ל-30 מטוסי בואינג 737 מקס 8, דגם המהווה כבר מרכיב עיקרי בצי שלה, למטוסי 737 מקס 10 הגדולים יותר.

נוסף לכך, אמריקן מתכננת להרחיב את המחלקה הראשונה שלה בכמה מהמטוסים צרי הגוף שלה, כך הודיעה החברה. החל משנת 2025 החברה תשפץ את מטוסי האיירבוס A320 וה-A319 הישנים שלה כדי להגדיל את מספר המושבים במחלקה הראשונה.

חברות התעופה האמריקניות מתמודדות עם ביקוש גבוה למושבי מחלקה ראשונה ומושבי פרמיום אחרים, מכיוון שיותר לקוחות צוברים נקודות בכרטיסי אשראי והם מוכנים לשלם עבור מושבים במחלקות היוקרה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמריקן איירליינסבואינגMAX

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: