אא

יריד ITB מתריע: שביתות עובדים עלולות להשפיע על שירותי התחבורה בברלין

הנהלת ITB ברלין מספקת מידע על שיבושים אפשריים בנסיעות במהלך תערוכת התיירות הבינלאומית, החל מה-7 במרץ 2024, עקב שביתות ברכבת ובנמל התעופה

צילום: ITB צילום: ITB

שביתה של איגוד נהגי הרכבות GDL מיום חמישי תגביל את התחבורה לגני התערוכה של ברלין, שם תתקיים תערוכת ITB ברלין. נסיעות ברכבת דויטשה באן והרשת הרכבות הקלות של ברלין (S-Bahn) תשובש.

לעומת זאת, מערכת המטרו (U-Bahn), החשמליות וקווי אוטובוס לא יושפעו. רשתות רכבות פרטיות כולל ODEG יפעלו בהתאם ללוח הזמנים. במדור שירותי הנסיעות באתר האינטרנט של ITB ברלין יש עדכונים שוטפים על אפשרויות תחבורה חלופיות.

כמו כן, כפי שפרסמנו הוכרזה שביתה על ידי איגוד Ver.di, בהשתתפות צוותי הקרקע של לופטהנזה, שתתקיים מיום חמישי, 7 במרץ, החל מהשעה 4:00 בבוקר ועד יום שבת, 9 במרץ 2024, בשעה 7:10 בבוקר, שיבושים בטיסות עלולים להתרחש ולהשפיע על תוכניות הנסיעה של המשתתפים בתערוכת התיירות. המארגנים של ITB ברלין ממליצים להתעדכן באתר www.lufthansa.com

איך להגיע ל-ITB ברלין במהלך שביתה?

אתרי האינטרנט של התחבורה הציבורית ברלין/ברנדנבורג מספקים מידע על נסיעות באתרים www.vbb.de ו-www.bvg.de. מידע על שביתות ולוחות זמנים לשעת חירום ניתן למצוא באתר sbahn.berlin.

למי שמגיעים ברכב, פרטי או שכור, לתערוכה, ITB מודיעה: יש רק כמות מוגבלת של חניה זמינה בגני התערוכה. חניון ICC זמין ומחירו 15 אירו במהלך האירוע. סביר להניח שמקומות החניה יתמלאו במהירות.

נסיעה במונית: ניתן למצוא תחנות מוניות בכניסות לתערוכה ובכניסות לאולמות השונים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ברליןITB berlin

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: